330e xDrive Touring[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 24–23; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88–91
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji, wyposażenia dodatkowego i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
RADOŚĆ Z JAZDY.
Nowe 330e xDrive Touring Plug-in Hybrid łączy elastyczny napęd hybrydowy z przestronnym wnętrzem touringa. Pojazd osiąga zasięg elektryczny wynoszący 88–91 km[1] (WLTP). Aerodynamiczny design podkreśla sportową stronę BMW z kolei wewnątrz, dzięki przestronnemu bagażnikowi, znajdzie się dostateczna ilość miejsca na miarę każdej przygody. Inteligentne systemy wspomagania kierowcy sprawiają, że jazda staje się bezpieczniejsza, a nowoczesne wyposażenie gwarantuje wygodę również na długich trasach. Poznaj wszystkie warianty modelu nowego BMW Serii 3 Touring Plug-in Hybrid, jego opcje wyposażenia i dane techniczne, jak również liczne możliwości leasingu i finansowania.
DANE TECHNICZNE
WARIANTY.
- Modele
- Benzyna • Diesel
- Hybryda plug-in
- Modele M
Moc[3][4][5] | 215 kW (292 KM) |
---|---|
0–100 km/h | 6.0 s |
Prędkość maksymalna | 225 km/h |
Zasięg elektr. (do)[1] | 88–91 km |
330e xDrive Touring[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 24–23; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88–91
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
[3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[5] Składa się z napędu spalinowego 135 kW oraz napędu elektrycznego 80 kW. Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.
TWOJE NOWE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.
ZASIĘG I ŁADOWANIE
OPCJE ŁADOWANIA. PROSTE I WYGODNE.
STYLISTYKA
STYLISTYKA WNĘTRZA.
DOSTATECZNIE DUŻO MIEJSCA NA TWOJE PLANY.
Dzięki pojemności bagażnika wynoszącej 410–1 420 litrów zachowujesz elastyczność na co dzień i w podróżach. W ten sposób pojazd oferuje dostatecznie dużo miejsca na każde zakupy i każdy bagaż. Aby zyskać jeszcze więcej miejsca do przechowywania, wystarczy złożyć oparcia tylnej kanapy.
STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.
TECHNOLOGIE
INTELIGENTNE WSPARCIE.
SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I ŁĄCZNOŚĆ.
DYNAMIKA JAZDY
POŁĄCZENIE RADOŚCI Z JAZDY I KOMFORTU.
LEASING I FINANSOWANIE
TWOJE NOWE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.
Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
DORADZTWO I USŁUGI
PROACTIVE CARE W NOWYM BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.
Serwis – dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
330e xDrive Touring[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 24–23; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88–91
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji, wyposażenia dodatkowego i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
[3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[5] Składa się z napędu spalinowego 135 kW oraz napędu elektrycznego 80 kW. Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.
[6] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.
Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.