Plug-in hybrid BMW.

Elastyczne. Efektywne. Mocne.

X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90

Poznaj praktyczny świat hybryd typu plug-in BMW, łączących zalety silnika elektrycznego i spalinowego. To połączenie oferuje pełną elastyczność zarówno w codziennej jeździe, jak i podczas dłuższych podróży. Dowiedz się więcej o licznych korzyściach, jakie niosą ze sobą te innowacyjne samochody.

Modele plug-in hybrid BMW.

230e xDrive Active Tourer
330e Sedan
330e xDrive Touring
530e Limuzyna
530e Touring
M5 Sedan
M5 Touring
750e xDrive Limuzyna
M760e xDrive Limuzyna
    • 230e xDrive Active Tourer

    • Od 225 500 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      83–88 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:30 hrs

    • 330e Sedan

    • Od 255 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      85–101 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • 330e xDrive Touring

    • Od 271 500 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      88–91 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • 530e Limuzyna

    • Od 300 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      94–105 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • 530e Touring

    • Od 310 500 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      87–98 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • BMW M

      M5 Sedan

    • Od 680 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      63–69 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • BMW M

      M5 Touring

    • Od 690 500 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      61–67 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • 750e xDrive Limuzyna

    • Od 643 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      76–80 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      3:0 hrs

    • BMW M

      M760e xDrive Limuzyna

    • Od 733 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      71–78 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      3:0 hrs

X1 xDrive30e
X3 30e xDrive
X5 xDrive50e
XM Label
    • X1 xDrive30e

    • Od 244 500 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      77–85 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:30 hrs

    • X3 30e xDrive

    • Od 280 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      81–90 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      2:15 hrs

    • X5 xDrive50e

    • Od 474 100 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      88–104 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      3:0 hrs

    • BMW M

      XM Label

    • Od 1 100 000 zł

      Ilustracje przedstawiają opcje wyposażenia dostępne za dopłatą. Podane ceny stanowią niewiążące, niekartelowe zalecenia producenta i zawierają podatek VAT oraz standardowy podatek konsumpcyjny (NOVA) w oparciu o model podstawowy bez opcji wyposażenia z wyłączeniem kosztów transferu. Błędy i pomyłki zastrzeżone. Wiążące informacje o cenach można uzyskać od partnera BMW.

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      76–81 km

    • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0–100%)[5]

      4:30 hrs

230e xDrive Active Tourer: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 20–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 17–16,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 83–88

330e Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 25–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 85–101

330e xDrive Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 24–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–91

530e Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,8–0,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 17–13; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 21,3–19,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 94–105

530e Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 22,5–20,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 87–98

M5 Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,9–1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 43–36; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 26,8–25; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 63–69

M5 Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–39; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 27,6–25,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 61–67

750e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 27–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24,8–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–80

M760e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,4–1,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 31–25; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 25,9–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 71–78

X1 xDrive30e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 18,2–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 77–85

X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90

X5 xDrive50e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 28–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 30,7–26,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–104

XM Label: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–37; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 33,5–32,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–81

Połączenie tego, co najlepsze.

Hybrydy plug-in BMW X łączą efektywność i moc. Z zasięgiem elektrycznym, który spełnia codzienne potrzeby kierowców. I mocny napęd stawiający czoło wyzwaniom. Odkryj nasze modele SUV, takie jak BMW X3, X1 i X5 i korzystaj z wydajności mocnych samochodów hybrydowych.
Zarówno z eleganckich sedanów, jak i praktycznych touringów. Również modele hybrydowe BMW serii 3 i serii 5 oferują wydajność i dynamikę. Tutaj komfort łączy się ze świadomością ekologiczną.
Mamy zarówno używane, jak i nowe pojazdy. Kupując lub biorąc w leasing hybrydę plug-in BMW, zawsze znajdziesz odpowiednią ofertę dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji.

Znajdź swoją hybrydę plug-in BMW.

Hybryda plug-in BMW: nowy pojazd

Twoja nowa hybryda plug-in BMW.

Odkryj modele BMW dostępne od ręki. Kup albo weź leasing bezpośrednio online. Samochody hybrydowe i w pełni elektryczne. Na przykład BMW 330e sedan lub BMW XM. Poznaj szeroką ofertę BMW i znajdź samochód dopasowany do Twoich potrzeb.

Hybryda plug-in BMW samochody używane

Używane hybrydy plug-in BMW dostępne od ręki.

Używane samochody BMW również robią wrażenie. Poznaj dostępne modele hybrydowe typu plug-in z drugiej ręki. Z możliwością zakupu lub leasingu.

Elastyczna i inteligentna.

Hybryda plug-in BMW uniwersalny napęd

Pełna elastyczność ładowania w miejscach publicznych.

Komfortowe ładowanie Twojego samochodu w całej Europie w jednej z największych sieci ładowania. Napęd elektryczny pozwala pokonywać odległości do 100 km bez emisji spalin. W razie potrzeby automatycznie włącza się silnik spalinowy.

Hybryda plug-in BMW odzysk energii

Odzyskuj energię podczas swobodnego toczenia lub hamowania.

Podczas hamowania lub po zdjęciu nogi z pedału przyspieszenia samochód odzyskuje energię. W tym czasie energia kinetyczna przekształcana jest na energię elektryczną. Ładuje ona akumulator i zwiększa zasięg hybrydy plug-in.

Hybryda plug-in BMW optymalizacja akumulatora i komfort

Optymalizacja akumulatora i komfort.

W aplikacji możesz optymalnie przygotować temperaturę wnętrza. Wstępna klimatyzacja podczas postoju jest praktyczną funkcją zarówno latem, jak i zimą. Pasażerowie mogą już w chwili rozpoczęcia jazdy cieszyć się wyższym komfortem wnętrza.

Hybryda plug-in BMW sposób działania

Jak działa pojazd hybrydowy.

Hybrydy plug-in mają dwa silniki: spalinowy i elektryczny. Silniki te napędzają pojazd hybrydowy indywidualnie lub razem. Podobnie jak w samochodach elektrycznych akumulator można ładować z zewnątrz. Jednak ładuje się również podczas jazdy, na przykład podczas hamowania. Silnik elektryczny działa wtedy jako generator.

Zalety samochodów hybrydowych.

Mniej emisji.

Hybrydy plug-in są bardziej przyjazne dla środowiska niż konwencjonalne samochody z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Dystanse do 100 km można pokonywać na samym napędzie elektrycznym, a zatem bez lokalnej emisji spalin. Zmniejsza to ślad CO₂ w ruchu ulicznym.

Wysoki zasięg.

Napęd hybrydowy plug-in dostosowuje się do codziennych sytuacji. Jeśli zasięg napędu elektrycznego nie jest wystarczający, automatycznie włącza się silnik spalinowy. Tym samym nawet na dłuższych trasach nie musisz polegać na infrastrukturze ładowania i zachowujesz pełną elastyczność na drodze.

Komfortowe ładowanie w domu.

Ładuj hybrydę plug-in w domu tak prosto, jak samochód elektryczny. Jest to praktyczne rozwiązanie, które pozwala obniżyć koszty i ślad CO₂ w porównaniu z pojazdami z silnikiem spalinowym. Dzięki temu możesz wygodnie korzystać z zalet ekologicznej mobilności.

Efektywne ładowanie hybryd plug-in.

Hybryda plug-in BMW ładowanie w miejscach publicznych

Elastyczna. Ładowanie w trasie w całej Europie.

Szybkie ładowanie w trasie w dowolnym momencie. Z opcjonalnym kablem do ładowania (typu 3). Ładuj swoją hybrydę plug-in w publicznych punktach ładowania w całej Europie. Ty załatwiasz swoje sprawy, a Twój samochód się ładuje. Coraz więcej supermarketów, restauracji i parkingów publicznych oferuje punkty ładowania. Dzięki temu z zalet napędu elektrycznego można korzystać niemal wszędzie.

Hybryda plug-in BMW: Home Charging

Praktyczne. Proste ładowanie w domu.

Ładuj swoją hybrydę plug-in w domu jak samochód elektryczny. Stacja BMW Wallbox to inteligentne rozwiązanie do ładowania w domu. Albo z domowego gniazdka z szybką ładowarką uniwersalną BMW. Regularnie ładuj swój samochód hybrydowy i ciesz się korzyściami płynącymi z całkowicie elektrycznej jazdy na co dzień.

Najczęściej zadawane pytania.

Hybryda plug-in BMW: elektryczne alternatywy

W pełni elektryczne alternatywy.

Dynamiczna, wygodna i lokalnie bezemisyjna jazda. Nasze w pełni elektryczne samochody imponują najnowocześniejszym napędem, praktycznymi możliwościami ładowania i dużym zasięgiem. Dodatkowo korzystasz z niższych kosztów utrzymania w porównaniu z samochodem z silnikiem spalinowym.

Hybryda plug-in BMW koszty

Koszty pojazdu elektrycznego.

Jakie są koszty ładowania samochodu elektrycznego? Oszczędzaj dzięki niższym kosztom serwisowania i niższym podatkom. Czy istnieją dotacje do samochodów elektrycznych? Dowiedz się, czy samochód elektryczny Ci się opłaca.

Więcej informacji.

Hybryda plug-in BMW jazda próbna

Umów się na jazdę próbną swoim wybranym modelem BMW.

Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.

Hybryda plug-in BMW autoryzowany serwis BMW

Życzysz sobie osobistej konsultacji?

W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.

Hybryda plug-in BMW obsługa klienta BMW

Obsługa klienta BMW.

Obsługa klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

230e xDrive Active Tourer: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 20–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 17–16,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 83–88

330e Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 25–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 85–101

330e xDrive Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 24–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–91

530e Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,8–0,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 17–13; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 21,3–19,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 94–105

530e Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 22,5–20,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 87–98

M5 Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,9–1,6; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 43–36; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 26,8–25; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 63–69

M5 Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–39; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 27,6–25,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 61–67

750e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–1; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 27–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24,8–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–80

M760e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,4–1,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 31–25; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 25,9–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 71–78

X1 xDrive30e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 18,2–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 77–85

X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90

X5 xDrive50e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 28–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 30,7–26,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–104

XM Label: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–37; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 33,5–32,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–81

[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

[3] Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

[4] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted)

[5] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy trwania ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania. W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

 

[6] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia samochodu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.