X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90
Poznaj praktyczny świat hybryd typu plug-in BMW, łączących zalety silnika elektrycznego i spalinowego. To połączenie oferuje pełną elastyczność zarówno w codziennej jeździe, jak i podczas dłuższych podróży. Dowiedz się więcej o licznych korzyściach, jakie niosą ze sobą te innowacyjne samochody.
Modele plug-in hybrid BMW.
230e xDrive Active Tourer: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 20–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 17–16,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 83–88
330e Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 25–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 85–101
330e xDrive Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 24–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–91
530e Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,8–0,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 17–13; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 21,3–19,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 94–105
530e Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 22,5–20,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 87–98
M5 Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,9–1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 43–36; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 26,8–25; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 63–69
M5 Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–39; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 27,6–25,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 61–67
750e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 27–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24,8–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–80
M760e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,4–1,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 31–25; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 25,9–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 71–78
X1 xDrive30e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 18,2–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 77–85
X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90
X5 xDrive50e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 28–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 30,7–26,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–104
XM Label: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–37; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 33,5–32,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–81
Połączenie tego, co najlepsze.
Hybrydy plug-in BMW X łączą efektywność i moc. Z zasięgiem elektrycznym, który spełnia codzienne potrzeby kierowców. I mocny napęd stawiający czoło wyzwaniom. Odkryj nasze modele SUV, takie jak BMW X3, X1 i X5 i korzystaj z wydajności mocnych samochodów hybrydowych.
Zarówno z eleganckich sedanów, jak i praktycznych touringów. Również modele hybrydowe BMW serii 3 i serii 5 oferują wydajność i dynamikę. Tutaj komfort łączy się ze świadomością ekologiczną.
Mamy zarówno używane, jak i nowe pojazdy. Kupując lub biorąc w leasing hybrydę plug-in BMW, zawsze znajdziesz odpowiednią ofertę dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji.
Znajdź swoją hybrydę plug-in BMW.
Twoja nowa hybryda plug-in BMW.
Odkryj modele BMW dostępne od ręki. Kup albo weź leasing bezpośrednio online. Samochody hybrydowe i w pełni elektryczne. Na przykład BMW 330e sedan lub BMW XM. Poznaj szeroką ofertę BMW i znajdź samochód dopasowany do Twoich potrzeb.
Używane hybrydy plug-in BMW dostępne od ręki.
Używane samochody BMW również robią wrażenie. Poznaj dostępne modele hybrydowe typu plug-in z drugiej ręki. Z możliwością zakupu lub leasingu.
Elastyczna i inteligentna.
Pełna elastyczność ładowania w miejscach publicznych.
Komfortowe ładowanie Twojego samochodu w całej Europie w jednej z największych sieci ładowania. Napęd elektryczny pozwala pokonywać odległości do 100 km bez emisji spalin. W razie potrzeby automatycznie włącza się silnik spalinowy.
Odzyskuj energię podczas swobodnego toczenia lub hamowania.
Podczas hamowania lub po zdjęciu nogi z pedału przyspieszenia samochód odzyskuje energię. W tym czasie energia kinetyczna przekształcana jest na energię elektryczną. Ładuje ona akumulator i zwiększa zasięg hybrydy plug-in.
Optymalizacja akumulatora i komfort.
W aplikacji możesz optymalnie przygotować temperaturę wnętrza. Wstępna klimatyzacja podczas postoju jest praktyczną funkcją zarówno latem, jak i zimą. Pasażerowie mogą już w chwili rozpoczęcia jazdy cieszyć się wyższym komfortem wnętrza.
Jak działa pojazd hybrydowy.
Hybrydy plug-in mają dwa silniki: spalinowy i elektryczny. Silniki te napędzają pojazd hybrydowy indywidualnie lub razem. Podobnie jak w samochodach elektrycznych akumulator można ładować z zewnątrz. Jednak ładuje się również podczas jazdy, na przykład podczas hamowania. Silnik elektryczny działa wtedy jako generator.
Zalety samochodów hybrydowych.
Mniej emisji.
Hybrydy plug-in są bardziej przyjazne dla środowiska niż konwencjonalne samochody z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Dystanse do 100 km można pokonywać na samym napędzie elektrycznym, a zatem bez lokalnej emisji spalin. Zmniejsza to ślad CO₂ w ruchu ulicznym.
Wysoki zasięg.
Napęd hybrydowy plug-in dostosowuje się do codziennych sytuacji. Jeśli zasięg napędu elektrycznego nie jest wystarczający, automatycznie włącza się silnik spalinowy. Tym samym nawet na dłuższych trasach nie musisz polegać na infrastrukturze ładowania i zachowujesz pełną elastyczność na drodze.
Komfortowe ładowanie w domu.
Ładuj hybrydę plug-in w domu tak prosto, jak samochód elektryczny. Jest to praktyczne rozwiązanie, które pozwala obniżyć koszty i ślad CO₂ w porównaniu z pojazdami z silnikiem spalinowym. Dzięki temu możesz wygodnie korzystać z zalet ekologicznej mobilności.
Efektywne ładowanie hybryd plug-in.
Elastyczna. Ładowanie w trasie w całej Europie.
Szybkie ładowanie w trasie w dowolnym momencie. Z opcjonalnym kablem do ładowania (typu 3). Ładuj swoją hybrydę plug-in w publicznych punktach ładowania w całej Europie. Ty załatwiasz swoje sprawy, a Twój samochód się ładuje. Coraz więcej supermarketów, restauracji i parkingów publicznych oferuje punkty ładowania. Dzięki temu z zalet napędu elektrycznego można korzystać niemal wszędzie.
Praktyczne. Proste ładowanie w domu.
Ładuj swoją hybrydę plug-in w domu jak samochód elektryczny. Stacja BMW Wallbox to inteligentne rozwiązanie do ładowania w domu. Albo z domowego gniazdka z szybką ładowarką uniwersalną BMW. Regularnie ładuj swój samochód hybrydowy i ciesz się korzyściami płynącymi z całkowicie elektrycznej jazdy na co dzień.
Najczęściej zadawane pytania.
W pełni elektryczne alternatywy.
Dynamiczna, wygodna i lokalnie bezemisyjna jazda. Nasze w pełni elektryczne samochody imponują najnowocześniejszym napędem, praktycznymi możliwościami ładowania i dużym zasięgiem. Dodatkowo korzystasz z niższych kosztów utrzymania w porównaniu z samochodem z silnikiem spalinowym.
Koszty pojazdu elektrycznego.
Jakie są koszty ładowania samochodu elektrycznego? Oszczędzaj dzięki niższym kosztom serwisowania i niższym podatkom. Czy istnieją dotacje do samochodów elektrycznych? Dowiedz się, czy samochód elektryczny Ci się opłaca.
Więcej informacji.
Umów się na jazdę próbną swoim wybranym modelem BMW.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
Życzysz sobie osobistej konsultacji?
W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.
Obsługa klienta BMW.
Obsługa klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
230e xDrive Active Tourer: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 20–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 17–16,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 83–88
330e Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 25–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 85–101
330e xDrive Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 24–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–91
530e Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,8–0,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 17–13; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 21,3–19,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 94–105
530e Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 22,5–20,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 87–98
M5 Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,9–1,6; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 43–36; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 26,8–25; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 63–69
M5 Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–39; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 27,6–25,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 61–67
750e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–1; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 27–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24,8–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–80
M760e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,4–1,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 31–25; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 25,9–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 71–78
X1 xDrive30e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 18,2–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 77–85
X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90
X5 xDrive50e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 28–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 30,7–26,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–104
XM Label: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–37; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 33,5–32,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–81
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted)
[5] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy trwania ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania. W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[6] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia samochodu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.