Zasięg pojazdów elektrycznych.

Komfortowa jazda na co dzień.

BMW iX3: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,0–17,6; zasięg elektryczny WLTP w km[2]: 461–471

Duży zasięg elektryczny to kluczowy czynnik decydujący o funkcjonalności i uniwersalności samochodów elektrycznych w codziennym użytkowaniu. Dzięki innowacyjnym technologiom, elektryczne modele BMW oferują imponującą pojemność akumulatorów, co sprawia, że są one nie tylko ekologiczne, ale również bardzo wydajne. Na przykład, BMW i7 eDrive50, i7 xDrive60 oraz BMW iX xDrive50 mogą osiągać zasięg elektryczny ponad 600 km w cyklu WLTP. Samochody te można ładować w jednej z największych i stale rozwijających się sieci ładowania w Europie. Ponadto, inteligentne technologie dodatkowo optymalizują ich zasięg, automatycznie planując trasy i optymalizując ładowanie podczas dłuższych podróży.

Porównanie samochodów elektrycznych i zasięgów.

i4 eDrive40 Gran Coupe
i4 M50 xDrive Gran Coupe
i5 eDrive40 Limuzyna
i5 M60 xDrive Limuzyna
i5 eDrive40 Touring
i5 M60 xDrive Touring
i7 xDrive60 Limuzyna
i7 M70 xDrive Limuzyna
    • i4 eDrive40 Gran Coupe

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      491–600 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      154 - 197 km

    • BMW M

      i4 M50 xDrive Gran Coupe

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      416–515 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      135 - 173 km

    • i5 eDrive40 Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      499–579 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      156 - 196 km

    • BMW M

      i5 M60 xDrive Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      457–516 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      146 - 174 km

    • i5 eDrive40 Touring

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      483–560 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      149 - 189 km

    • BMW M

      i5 M60 xDrive Touring

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      445–506 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      142 - 170 km

    • i7 xDrive60 Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      571–624 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:34 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      151 - 186 km

    • BMW M

      i7 M70 xDrive Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      490–559 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:34 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      144 - 170 km

iX1 eDrive20
iX2 xDrive30
iX xDrive40
iX M60
    • iX1 eDrive20

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      430–474 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:29 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      132 - 152 km

    • iX2 xDrive30

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      417–449 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:29 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      125 - 140 km

    • iX xDrive40

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      403–435 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:31 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      102 - 133 km

    • BMW M

      iX M60

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      500–565 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:35 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      145 - 175 km

i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600

i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515

i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579

i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516

i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560

i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506

i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624

i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559

iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474

iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449

iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435

iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565

Poznaj lepiej swoje zachowanie w trakcie jazdy. Bezpośrednio w aplikacji My BMW.

Pojazdy elektryczne BMW: zwiększanie zasięgu

Tak zwiększysz zasięg pojazdu elektrycznego BMW.

Wystarczy nacisnąć przycisk lub wydać polecenie głosowe, aby elektryczne BMW przełączyło się na tryb My Mode Efficient. W tym trybie, technologie wpływające na napęd pojazdu pracują w sposób niezwykle efektywny. Co więcej, działanie klimatyzacji i innych funkcji komfortowych jest inteligentnie ograniczane, aby maksymalizować efektywność energetyczną.

Pojazdy elektryczne BMW: oszczędny styl jazdy, trener wydajności

Tak ćwiczysz oszczędny styl jazdy.

W BMW Operating System 8 wprowadzona została funkcja Trener wydajności, która pokazuje, jak najlepiej przyspieszać lub wytracać prędkość, aby jeździć oszczędnie. Dopóki zachowanie jest optymalne, odczyt mocy świeci na niebiesko zamiast na szaro. Przyrost zasięgu wynikający z efektywnego stylu jazdy wskazywany jest na wyświetlaczu informacyjnym.

Od klientów dla klientów:
E-mobilność na co dzień.

„Czasami jest to nawet łatwiejsze niż jazda samochodem spalinowym”.


W naszym filmie przedstawiamy opinie naszych klientów na temat ładowania elektrycznych BMW we własnym domu. Ponadto, zobaczysz, jak wygodne i łatwe jest ładowanie samochodu podczas dłuższych podróży, oraz jakie możliwości masz w tym zakresie.

0:00
0:00 /  0:00

Postaw na maksymalny zasięg podczas jazdy.

Pojazdy elektryczne BMW My Mode Efficient

W trybie My Mode Efficient funkcja Max Range zapewnia większe bezpieczeństwo w aspekcie zasięgu. Jeśli na przykład sterowany terminal ładujący nie jest wykorzystywany zgodnie z planem, zasięg elektrycznego BMW może zostać zwiększony nawet o 25%. Za pomocą przycisku i w czasie jazdy.

Pojazdy elektryczne BMW: funkcja Max Range

Moc napędowa jest zmniejszana i prędkość maksymalna ograniczana jest do 90 km/h. Działanie funkcji komfortowych, takich jak klimatyzacja lub ogrzewanie siedzeń, redukowane jest w inteligentny sposób. Jak najwięcej energii zamieniane jest na ruch. Funkcja Max Range dostępna jest w wielu modelach elektrycznych BMW. Dokładniejszych informacji może udzielić przedstawiciel BMW.

Wszystko o elektromobilności.

Najczęściej zadawane pytania.

Więcej informacji.

Zasięg BMW jazda próbna

Umów się na jazdę próbną
swoim wybranym modelem BMW.

Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.

Ładowanie w miejscach publicznych BMW doradztwo autoryzowany serwis BMW

Życzysz sobie osobistej konsultacji?

W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.

Zasięg BMW Centrum obsługi klienta BMW

Centrum obsługi klienta BMW.

Centrum obsługi klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.

Zużycie i emisja CO₂.

i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600

i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515

i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579

i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516

i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560

i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506

i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624

i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559

iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474

iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449

iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435

iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565

[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

[3] Osiągalny dodatkowy zasięg zależy od stylu jazdy i warunków otoczenia.

[4] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia samochodu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.