BMW iX3: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,0–17,6; zasięg elektryczny WLTP w km[2]: 461–471
Duży zasięg elektryczny to kluczowy czynnik decydujący o funkcjonalności i uniwersalności samochodów elektrycznych w codziennym użytkowaniu. Dzięki innowacyjnym technologiom, elektryczne modele BMW oferują imponującą pojemność akumulatorów, co sprawia, że są one nie tylko ekologiczne, ale również bardzo wydajne. Na przykład, BMW i7 eDrive50, i7 xDrive60 oraz BMW iX xDrive50 mogą osiągać zasięg elektryczny ponad 600 km w cyklu WLTP. Samochody te można ładować w jednej z największych i stale rozwijających się sieci ładowania w Europie. Ponadto, inteligentne technologie dodatkowo optymalizują ich zasięg, automatycznie planując trasy i optymalizując ładowanie podczas dłuższych podróży.
Porównanie samochodów elektrycznych i zasięgów.
i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515
i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579
i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516
i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560
i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506
i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624
i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474
iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435
iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565
Poznaj lepiej swoje zachowanie w trakcie jazdy. Bezpośrednio w aplikacji My BMW.
Tak zwiększysz zasięg pojazdu elektrycznego BMW.
Wystarczy nacisnąć przycisk lub wydać polecenie głosowe, aby elektryczne BMW przełączyło się na tryb My Mode Efficient. W tym trybie, technologie wpływające na napęd pojazdu pracują w sposób niezwykle efektywny. Co więcej, działanie klimatyzacji i innych funkcji komfortowych jest inteligentnie ograniczane, aby maksymalizować efektywność energetyczną.
Tak ćwiczysz oszczędny styl jazdy.
W BMW Operating System 8 wprowadzona została funkcja Trener wydajności, która pokazuje, jak najlepiej przyspieszać lub wytracać prędkość, aby jeździć oszczędnie. Dopóki zachowanie jest optymalne, odczyt mocy świeci na niebiesko zamiast na szaro. Przyrost zasięgu wynikający z efektywnego stylu jazdy wskazywany jest na wyświetlaczu informacyjnym.
Od klientów dla klientów:
E-mobilność na co dzień.
„Czasami jest to nawet łatwiejsze niż jazda samochodem spalinowym”.
W naszym filmie przedstawiamy opinie naszych klientów na temat ładowania elektrycznych BMW we własnym domu. Ponadto, zobaczysz, jak wygodne i łatwe jest ładowanie samochodu podczas dłuższych podróży, oraz jakie możliwości masz w tym zakresie.
Postaw na maksymalny zasięg podczas jazdy.
W trybie My Mode Efficient funkcja Max Range zapewnia większe bezpieczeństwo w aspekcie zasięgu. Jeśli na przykład sterowany terminal ładujący nie jest wykorzystywany zgodnie z planem, zasięg elektrycznego BMW może zostać zwiększony nawet o 25%. Za pomocą przycisku i w czasie jazdy.
Moc napędowa jest zmniejszana i prędkość maksymalna ograniczana jest do 90 km/h. Działanie funkcji komfortowych, takich jak klimatyzacja lub ogrzewanie siedzeń, redukowane jest w inteligentny sposób. Jak najwięcej energii zamieniane jest na ruch. Funkcja Max Range dostępna jest w wielu modelach elektrycznych BMW. Dokładniejszych informacji może udzielić przedstawiciel BMW.
Wszystko o elektromobilności.
Najczęściej zadawane pytania.
Więcej informacji.
Umów się na jazdę próbną
swoim wybranym modelem BMW.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
Życzysz sobie osobistej konsultacji?
W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.
Centrum obsługi klienta BMW.
Centrum obsługi klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.
Zużycie i emisja CO₂.
i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515
i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579
i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516
i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560
i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506
i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624
i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474
iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435
iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] Osiągalny dodatkowy zasięg zależy od stylu jazdy i warunków otoczenia.
[4] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia samochodu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.