Gdy zgadza się cena i wydajność. Samochód elektryczny może kosztować mniej niż myślisz, a nawet może przynieść oszczędności. Wynika to z faktu, że pojazdy elektryczne mają niższe koszty eksploatacji i serwisowania niż konwencjonalne samochody z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Jednocześnie dzięki odpowiedniej taryfie energii elektrycznej koszty ładowania mogą być bardo niskie. W wielu krajach lokalnie bezemisyjne i niskoemisyjne samochody oraz rozwiązania w zakresie ładowania są promowane przez rządowe dotacje i ulgi podatkowe. Kolejną zaletą są często dostępne w wielu miastach bezpłatne parkingi z punktami ładowania.
PORÓWNANIE SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH I CEN.
i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560
i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579
i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515
i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516
i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506
i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559
iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474
iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435
iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565
LEASING SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO. ZOBACZ OFERTY.
Znajdź indywidualne oferty i promocje BMW Financial Services. Z atrakcyjnymi ratami i warunkami leasingu dla samochodów elektrycznych. Dla samochodów prywatnych lub firmowych, na korzystnych warunkach. W One Stop Shop otrzymujesz wszystko z jednego źródła i przy stałych stawkach. Kompleksowy zakres usług finansowych uzupełniony o ubezpieczenia. Dostosowany do Twojej sytuacji i możliwości finansowych.
DOTACJA NA ZAKUP SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO.
Wiele krajów oferuje dotacje, ulgi podatkowe, granty lub premie na samochody elektryczne. Dowiedz się więcej o atrakcyjnych akcjach i dofinansowaniach na samochody elektryczne.
ŁADOWANIE W PODRÓŻY W ATRAKCYJNYCH TARYFACH.
Dzięki BMW Charging możesz wyjątkowo tanio ładować swój samochód elektryczny. Z atrakcyjnymi taryfami i pakietami. Na przykład w praktycznych stałych cenach. Oszczędzaj koszty dzięki taryfie energii elektrycznej, która najbardziej Ci odpowiada. Z systemem fotowoltaicznym możesz ładować samochód również własną, samodzielnie wytworzoną energią elektryczną.
DOFINANSOWANIE STACJI ŁADOWANIA.
Posiadanie własnej stacji jest bardzo praktyczne. I w niektórych okolicznościach może być dofinansowywane. Poznaj możliwości dofinansowania prywatnych stacji ładowania. Dowiedz się o korzyściach finansowych, jakie możesz uzyskać, kupując i instalując stację ładowania lub stację Wallbox.
KOSZTY SERWISOWANIA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH.
Samochód elektryczny pozwala zaoszczędzić na kosztach utrzymania. W porównaniu z pojazdami z silnikiem spalinowym ma mniej części podlegających zużyciu. Nie trzeba wymieniać świec zapłonowych, filtra oleju i paska rozrządu. Jednocześnie oszczędzasz na kosztach napraw z powodu braku układu wydechowego i sprzęgła. Nie ma również potrzeby wymiany oleju. A same przeglądy są o około 30% tańsze niż w przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze.
PRZEGLĄDY I SERWISOWANIE SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO.
Również samochód elektryczny wymaga regularnych przeglądów. W autoryzowanym serwisie BMW Twoje BMW jest w najlepszych rękach. Profesjonalne wsparcie w każdej sytuacji – czy to w zakresie przeglądów czy napraw, również proaktywnie dzięki Proactive Care. Zgodnie z najwyższymi standardami jakości i przy użyciu oryginalnych części BMW.
WSZYSTKO O ELEKTROMOBILNOŚCI.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.
WIĘCEJ INFORMACJI.
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ
SWOIM WYBRANYM MODELEM.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
ŻYCZYSZ SOBIE
OSOBISTEJ KONSULTACJI?
W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.
OBSŁUGA KLIENTA BMW.
Obsługa klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.
Z POMOCĄ BMW ONLINE GENIUS.
Masz pytania? BMW Online Genius na nie odpowie. Znajdź wszystkie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wpisz pytanie lub przeglądaj według kategorii.
OFERTY SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH
ZNAJDŹ SWÓJ SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY BMW.
TWÓJ NOWY SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY BMW.
Znajdź dostępne modele BMW i kup albo weź leasing bezpośrednio online. W pełni elektryczne lub hybrydowe. Na przykład BMW iX, BMW i4 lub BMW i3. Oferta jest bogata.
UŻYWANE SAMOCHODY ELEKTRYCZNE BMW DOSTĘPNE OD RĘKI.
Używane samochody BMW robią wrażenie. Oczywiście również samochody elektryczne. Odkryj dostępne od ręki używane samochody elektryczne BMW do nabycia lub leasingu.
Zużycie paliwa i emisja CO2.
i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560
i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579
i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515
i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516
i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506
i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559
iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435
iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474
iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] Wydajność ładowania zależy od stanu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników dodatkowych. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.