Skip to main content

Website currently not fully available

Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

BMW iX2 xDrive30 SUV w pełni elektryczne

SHOP THE LOOK

BMW SERII X.

MOCNE I DYNAMICZNE.

BMW iX2 xDrive30[1]: Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 17,7–16,3; zasięg elektryczny WLTP w km: 417–449

AKTUALNA SERIA BMW X.

Seria BMW X to indywidualne samochody o typowych genach X. Łączą one w sobie sportowy, atletyczny design z bezkompromisowymi osiągami. W tych SUV-ach dzięki wyższej pozycji siedzenia, inteligentnemu napędowi na wszystkie koła BMW xDrive i oszczędnym silnikom możesz odkrywać świat w nowy, ekscytujący sposób.

Sort by: Featured
Sort by: Price low to high
Sort by: Price high to low
Sort by: Horsepower
iX xDrive40
  • Od 240 (326) kW (KM)
  • 0–100 w 6.1 Sek
BMW i

BMW iX.

Cena od: 378 300 zł

iX2 xDrive30
  • Od 230 (313) kW (KM)
  • 0–100 w 5.6 Sek
BMW i

BMW iX2.

Cena od: 267 500 zł

iX1 xDrive30
  • Od 230 (313) kW (KM)
  • 0–100 w 5.6 Sek
BMW i

BMW iX1.

Cena od: 258 500 zł

X7 M60i xDrive
X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kW (KM)
  • 0–100 w 4.7 Sek
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Cena od: 660 000 zł

BMW X7 M60i xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 12,9-12,1; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 292–273

X2 sDrive20i
  • Od 125 (170) kW (KM)
  • 0–100 w 8.3 Sek

BMW X2.

Cena od: 200 000 zł

INNE TEMATY.

BMW i7 podłączone do stacji ładowania przed budynkiem biurowym

ELEKTROMOBILNOŚĆ BMW.

BMW i5 zaparkowane przed instytucją finansową

BMW FINANCIAL SERVICES.

PRZEGLĄD BMW SERII X.

Wejdź w świat BMW serii X. Korzystaj ze wszystkich zalet szerokiej gamy SUV-ów BMW. Niezależnie od tego, czy szukasz wydajnego elektrycznego SUV-a, wszechstronnej hybrydy plug-in, czy modelu z silnikiem spalinowym. Od modeli kompaktowych po duże 7-osobowe i luksusowe komfortowe samochody terenowe. Używanego lub nowego. Znajdź SUV-a, który idealnie do Ciebie pasuje.

BMW X1.

BMW X1 E84 SUV na ulicy w nowoczesnym centrum miasta podczas jazdy

PIERWSZA GENERACJA (BMW E84).

Od wejścia na rynek w 2009 r. BMW X1 jest liderem segmentu kompaktowych SUV-ów klasy premium. Z jednej strony jest solidne i wszechstronne, z drugiej sportowe i zwinne. Inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive płynnie i adaptacyjnie rozdziela moc na przednie i tylne koła, zapewniając wyśmienitą trakcję i dynamikę jazdy. 

 

Jego wygląd zewnętrzny robi sportowe i atletyczne wrażenie. Wnętrze imponuje dopasowanymi kolorystycznie listwami ozdobnymi i szlachetnymi wstawkami ze stali szlachetnej.

SUV BMW X1 F48 na wzgórzu z widokiem na panoramę miasta z górskim krajobrazem w tle

DRUGA GENERACJA (BMW F48).

Czy to wznoszące się ku tyłowi mocne linie, czy spadzisty dach – sportowy design BMW X1 prezentuje się w drugiej generacji jeszcze bardziej dynamiczne. Ten niewielki terenowy samochód imponuje innowacyjnym wyposażeniem, takim jak wyświetlacz BMW Head-Up czy opcjonalne reflektory diodowe z funkcją świateł adaptacyjnych. Turbodoładowane silniki wysokoprężne i benzynowe nowej generacji łączą wydajność i sportowy charakter. Ponadto od marca 2020 r. ten SUV jest również dostępny jako hybryda plug-in. Oprócz zwinnego napędu na wszystkie koła BMW xDrive jest teraz oferowany również z napędem na przednie koła.

Znacznie bardziej wydatna atrapa chłodnicy i większe wloty powietrza po bokach przedniego zderzaka po modernizacji w 2019 roku dały jeszcze bardziej niezależny wygląd.

 

Okres produkcji: 2015 – 2022

Silniki: 1,5 – 2,0 l (85 – 170 kW, 116 – 231 KM), 3- i 4-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4439 – 4447 mm / 1821 mm / 1582 – 1612 mm

BMW X1 U11 SUV w zatoce parkingowej przed skalną ścianą pośród natury

TRZECIA GENERACJA (BMW U11).

Od 2022 roku BMW X1 prezentuje się jako pewny siebie, wszechstronny i funkcjonalny samochód. Dostępne jest w wersji spalinowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej. Klarowny język stylistyczny daje mu mocną prezencję: czy to poprzez wydatny przód z rzucającą się w oczy niemal kwadratową atrapą chłodnicy, monolityczny design czy typowe dla X niemal kanciaste nadkola. 
 

Płaskie, zachodzące daleko na boki diodowe reflektory adaptacyjne, podobnie jak wyprostowana sylwetka, tworzą dynamiczne akcenty.
 

Mieszanka mocy i dynamiki znajduje również odzwierciedlenie w wyposażeniu technicznym. BMW X1 dostępne jest z napędem na przednie koła lub zwinnym napędem BMW xDrive. Oprócz większej dynamiki jazdy oferuje świetną trakcję i bezpieczeństwo jazdy. 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia Steptronic zapewnia wysoki komfort jazdy i zmiany biegów oraz niskie zużycie paliwa. Hybryda plug-in umożliwia zasięg elektryczny (wg WLTP) do 86 km[1].

 

Okres produkcji: 2022 – teraz

Silniki: 1,5 – 2,0 l (100 – 240 kW, 136 – 326 KM)[2], 3- i 4-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4500 mm / 1845 mm / 1630 – 1642 mm

BMW X2.

BMW X2 F39 SUV przy dużej prędkości na zjeździe z autostrady

PIERWSZA GENERACJA (BMW F39).

BMW X2 ujrzało światło dzienne jako samochód koncepcyjny bazujący na BMW X1 w 2016 roku. Od tego czasu imponuje ekspresyjną stylistyką i dopracowanymi rozwiązaniami technicznymi. Niemal kwadratowe nadkola i płaska linia dachu tworzą wybitnie ekstrawertyczny wygląd. Z przodu rozszerzająca się u dołu atrapa chłodnicy i wloty powietrza sygnalizują pewność siebie.

BMW X2 jest liderem w klasie mniejszych modeli SUV również pod względem dynamiki jazdy. Nowoczesne silniki turbo w połączeniu ze skrzyniami Steptronic pozwalają poczuć dostępną moc. Opcjonalny napęd na wszystkie koła BMW xDrive sprawia, że SUV coupé doskonale czuje się także poza miastem i na każdej nawierzchni. Logo BMW na słupku C nawiązuje do legendarnych modeli BMW, takich jak 2000 CS i 3.0 CSL.

 

Okres produkcji: 2018 – teraz

Silniki: 1,5 – 2,0 l (100 – 225 kW, 136 – 306 KM), 3- i 4-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4360 mm / 1824 mm / 1512 – 1526 mm

BMW X2 U10 SUV przed nowoczesnym kompleksem budynków w centrum miasta

DRUGA GENERACJA (BMW U10).

W roku 2024 pojawi się druga generacja BMW X2. Design tego SUV-a charakteryzują mocne linie i sylwetka w stylu coupé. Sportowy grill atrapy chłodnicy ze stylizowaną siatką podkreśla wyrazisty wygląd przodu. Lampy przednie i tylne w sportowej stylistyce zapewniają optymalną widoczność dzięki nowoczesnej technologii LED.
 

Wnętrze oferuje wysokiej jakości materiały, innowacyjne technologie i ergonomiczny komfort. Tapicerka z perforowanej sztucznej skóry przyciąga wzrok i gwarantuje wygodę siedzenia. Możesz też cieszyć się rozrywką – grami lub streamingiem wideo – tak komfortowo i innowacyjnie, jak to tylko możliwe. Korzystaj z nawigacji i ustawień pojazdu na dużym zakrzywionym wyświetlaczu BMW i BMW Live Cockpit Professional. Elegancki szklany dach panoramiczny sprawia, że dzięki otwartej atmosferze wnętrze wydaje się z każdego siedzenia jeszcze większe.
 

BMW X2 z silnikiem o mocy 125 kW (170 KM)[3] osiąga maksymalną prędkość 213 km/h. Ciesz się ekscytującą dynamiką jazdy i korzystaj z inteligentnych systemów wspomagających kierowcę. Na przykład z asystenta parkowania Plus, który przesyła również widok 3D otoczenia pojazdu. Albo z systemu asystującego kierowcy Professional, który do prędkości 210 km/h bezpiecznie utrzymuje samochód na pasie ruchu oraz odstęp od poprzedzających pojazdów.


Okres produkcji: od 2024 r.
Silniki: 1,5 – 2,0 l (110 – 221 kW, 150 – 300 KM), 3- i 4-cylindrowe
Dł. / szer. / wys.: 4554 – 4567 mm / 1845 mm / 1575 – 1590 mm

BMW X3.

BMW X3 E83 SUV na ulicy przed historycznym centrum europejskiego miasta

PIERWSZA GENERACJA (BMW E83).

BMW X3 zostało zaprezentowane na 60. targach IAA w 2003 roku – i było niemal bezkonkurencyjne. Nowością jest tu inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive, który zadebiutował w tym właśnie modelu. Zapewnia on stały rozdział napędu na przednią i tylną oś. Swoją premierę miał też charakterystyczny i atletyczny design. Widać go na przykład w wyrazistym przodzie z reflektorami biksenonowymi. Mają one charakterystyczne pierścienie świateł postojowych dające samochodom BMW z tego okresu rozpoznawalność już z daleka – także w ciemności.

W 2006 roku miała miejsce modernizacja. Zmodernizowana została atrapa chłodnicy, lampy tylne i przedni zderzak. Silniki stały się bardziej wydajne i znacznie mocniejsze. 

 

Okres produkcji: 2003–2010

Silniki: 2,0 – 3,0 l (105 – 210 kW, 143 – 286 KM), 4- i 6-cylindrowe 

Dł. / szer. / wys.: 4565 mm / 1853 mm / 1674 mm

BMW X3 F25 SUV jadący szybko krętą drogą pośród gór

DRUGA GENERACJA (BMW F25).

Sześć lat później pojawia się następca w zupełnie nowym designie. Niezależny i pewny siebie, z całą gamą innowacji. Na przykład z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami, które aktywnie dostosowują się do nawierzchni. Lub kontrolą dynamiki jazdy, która pozwala silnikowi bardziej spontanicznie reagować na pedał gazu. Dotyczy to również dynamiki zmiany biegów, a także czułości układu kierowniczego i dynamicznej kontroli stabilności (DSC). Cała gama systemów wspomagających kierowcę, takich jak asystent pasa ruchu czy wyświetlacz BMW Head-Up, zapewnia zupełnie nowe wrażenia z jazdy – bez konieczności rezygnowania z tradycyjnych zalet BMW.

Aktualizacja SUV-a w roku 2014 wprowadza nowy kształt reflektorów i kierunkowskazy w lusterkach zewnętrznych. Wnętrze oferuje więcej chromu, kierownicę skórzaną w standardzie i znacznie więcej opcji personalizacji BMW X3.

 

Okres produkcji: 2010 – 2017

Silniki: 2,0 – 3,0 l (105 – 230 kW, 143 – 313 KM), 4- i 6-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4648 mm / 1881 mm / 1661 mm

BMW X3 G01 SUV zaparkowane w tunelu pod kompleksem przemysłowym

TRZECIA GENERACJA (BMW G01 i F97).

Od roku 2017 dostępna jest trzecia generacja SUV-a. Mimo że model ten jest większy od swojego poprzednika, waży mniej, co czyni go bardzo zwinnym. Reflektory, atrapa chłodnicy i lampy tylne podkreślają jego szerokość. W połączeniu z szerszą atrapą chłodnicy i wlotami powietrza BMW X3 prezentuje się atletycznie i emanuje pewnością siebie. 

Kokpit jest nowocześnie ożywiony i można nim sterować za pomocą gestów. Systemy wspomagające kierowcę należą do najlepszych w swoim rodzaju. Samochód potrafi na przykład samodzielnie wyprzedzać. Układ jezdny, skrzynia biegów i silnik zostały zaprojektowane z myślą o sportowej jeździe. Dostępny jest również inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive. Dlatego samochód doskonale sprawdza się zarówno w mieście, jak i poza nim oraz w terenie.

 

Okres produkcji: 2017 – teraz

Silniki: 2,0 – 3,0 l (135 – 375 kW, 184 – 510 KM)[2], 4- i 6-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4708 – 4734 mm / 1891 – 1897 mm / 1667 – 1676 mm

BMW X4.

BMW X4 F26 SUV na drodze pozamiejskiej jadące przez amerykański skalisty krajobraz

PIERWSZA GENERACJA (BMW F26).

W 2014 roku BMW wprowadza również SUV-a coupé średniej wielkości. Z technicznego punktu widzenia BMW X4 bazuje na BMW X3. Ale jego stylistyka jest inna. Wypukła linia dachu z podwójnym zagłębieniami podkreśla sportowy charakter samochodu w widoku bocznym. Przód i tył wizualnie poszerzają samochód dzięki płaskiej atrapie chłodnicy i szeroko rozstawionym reflektorom i lampom tylnym.

W BMW X4 oferowana jest szeroka gama silników. Wydajne i mocne jednostki zapewniają zwinność i dynamikę w każdej sytuacji. Standardowy napęd na wszystkie koła umożliwia wyjątkową dynamikę jazdy – na każdej nawierzchni.

 

Okres produkcji: 2014 – 2018

Silniki: 2,0 – 3,0 l (135 – 230 kW, 184 – 313 KM), 4- i 6-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4671 mm / 1881 mm / 1624 mm

BMW X4 G02 SUV na górskiej przełęczy na tle alpejskiego krajobrazu

DRUGA GENERACJA (BMW G02 i F98).

BMW X4 drugiej generacji jest jeszcze bardziej sportowe. Masywne nadkola, szeroki rozstaw kół i linia dachu w stylu coupé – stylistyka imponuje typowymi cechami X: atletycznym wyglądem, niezależnością i sportowym charakterem. Płaskie diodowe lampy tylne wizualnie poszerzają tył. Podobnie jak linia przetłoczenia na tylnych błotnikach. Z przodu dominuje atrapa chłodnicy i płaskie reflektory diodowe, co podkreśla atletyczną i dynamiczną ekspresję SUV-a coupé.

We wszystkich modelach BMW X4 dostępny jest inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive. W połączeniu z oferowaną w standardzie 8-stopniową skrzynią automatyczną samochód imponuje niezrównaną dynamiką jazdy. Wnętrze wyposażono w duże ekrany dotykowe, funkcję obsługi za pomocą gestów i nowoczesne systemy wspomagające kierowcę.

 

Okres produkcji: 2018 – teraz

Silniki: 2,0 – 3,0 l (135 – 375 kW, 184 – 510 KM), 4- i 6-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4733 – 4758 mm / 1918 – 1938 mm / 1618 – 1621 mm

BMW X5.

BMW X5 E53 SUV na drodze pozamiejskiej jadące na tle pól kukurydzy

PIERWSZA GENERACJA (BMW E53).

Po prostu rewolucyjna nowość: w 1999 roku światło dzienne ujrzał pierwszy samochód terenowy BMW. „Sports Utility Vehicle” (SUV) z seryjnym napędem na wszystkie koła łączy ekskluzywność ze sportowym charakterem i komfortem. To SUV klasy premium o typowej dla BMW zwinności, między innymi dzięki doskonałej konfiguracji układu jezdnego i mocnym silnikom sześcio- i ośmiocylindrowym.

Modernizacja w 2003 roku przynosi nie tylko bardziej wyrazisty wygląd dzięki nowej atrapie chłodnicy, ale także istotne ulepszenia techniczne w postaci nowego napędu BMW xDrive. Znacząco poprawiona trakcja i szybsza reakcja przynoszą wyraźne korzyści w zakresie prowadzenia i dynamiki. Od 2004 r. BMW X5 4.8 jest najmocniejszą dostępną wersją z silnikiem ośmiocylindrowym – charakteryzuje się pojemnością 4,8 l i mocą 265 kW (360 KM). Wyprodukowano ponad 500 tysięcy egzemplarzy modelu E53.

 

Okres produkcji: 1999 – 2006

Silniki: 3,0 – 4,8 l (135 – 265 kW, 184 – 360 KM), 6- i 8-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4667 mm / 1872 – 1925 mm / 1707 – 1715 mm

BMW X5 E70 SUV parkujący na tle malowniczego jeziora w górach

DRUGA GENERACJA (BMW E70).

Następca BMW X5 pojawia się w 2006 roku i wyróżnia się innowacjami techniczne, takimi jak Adaptive Drive. Ma stabilizację przechyłów bocznych i aktywne amortyzatory. Dzięki zmienionej stylistyce – między innymi dzięki efektownym nadkolom – samochód prezentuje się bardziej sportowo i zwinnie. Reflektory mają zintegrowane światła postojowe i mijania w kształcie pierścieni. Umożliwia to natychmiastową identyfikację samochodu jako BMW, nawet po zmierzchu. Z opcjonalnym trzecim rzędem siedzeń umożliwia on przewóz nawet sześciorga pasażerów.

W ramach aktualizacji modelu w 2010 r. SUV otrzymuje reflektory diodowe oraz całkowicie odświeżoną gamę silników. Systemy wspomagające kierowcę obejmują teraz wskazanie ograniczeń prędkości i aktywny regulator prędkości. Kolejną nowością jest Side View z kamerami w bocznych punktach pojazdu, które zapewniają jeszcze lepszy ogląd sytuacji wokół pojazdu.

 

Okres produkcji: 2006 – 2013

Silniki: 3,0 – 4,8 l (173 – 300 kW, 235 – 408 KM), 6- i 8-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4854 mm / 1933 mm / 1739 mm

BMW X5 F15 SUV z ciągnącą się za nim chmurą pyłu na szutrowej drodze w dziczy

TRZECIA GENERACJA (BMW F15).

W trzeciej generacji uwagę zwracają ulepszenia w zakresie aerodynamiki. Specjalny system wlotów powietrza w pasie przednim oraz skrzela za przednimi kołami zmniejszają zawirowania powietrza w przednich nadkolach. Zmniejsza to opór powietrza i dodaje BMW X5 sportowego charakteru. Harmonijne proporcje emanują wyrafinowaniem, suwerennością i zwinnością.

Oświetlenie wnętrza prezentuje się szczególnie elegancko. Zastosowanie starannie wykonanych, szlachetnych materiałów podkreśla ten charakter, co widać choćby w podwójnie szytej skórze. Szeroki zakres systemów wspomagających kierowcę można obsługiwać intuicyjnie nowym kontrolerem dotykowym systemu iDrive. Systemy te obejmują m.in. regulator prędkości z asystentem jazdy w korku, a także system noktowizyjny BMW Night Vision, który umożliwia rozpoznawanie ludzi i zwierząt w ciemności. 

 

Okres produkcji: 2013 – 2018

Silniki: 2,0 – 4,4 l (160 – 330 kW, 218 – 450 KM), 4-, 6- i 8-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4880 – 4886 mm / 1938 – 1985 mm / 1717 – 1762 mm

BMW X5 G05 SUV na polanie na błotnistym gruncie w trudnym terenie z drzewami i krzewami w tle

CZWARTA GENERACJA (BMW G05).

Dzięki znacznie większym wymiarom i jednoczęściowej atrapie chłodnicy BMW X5 prezentuje się pewnie i efektownie. Opcjonalne reflektory diodowe jasno oświetlają drogę światłem laserowym. BMW Live Cockpit Professional jest w pełni cyfrowy i można go dostosować do własnych potrzeb. Można go obsługiwać intuicyjnie również gestami i głosowo. Nowoczesne systemy wspomagające kierowcę wspierają w niebezpiecznych sytuacjach, np. podczas hamowania.

Do jazdy w terenie SUV ma w pakiecie Offroad cztery tryby jazdy do różnych rodzajów terenu, co zapewnia optymalne wrażenia z jazdy w każdej sytuacji. Wydajne silniki i regulowany układ jezdny zapewniają zwinność i dynamikę. Model hybrydowy plug-in oferuje lokalnie bezemisyjną i praktycznie bezgłośną jazdę.

Okres produkcji: 2018 – 2022
Silniki: 2,0 – 4,4 l (170 – 390 kW, 231 – 530 KM), 4-, 6- i 8-cylindrowe
Dł. / szer. / wys.: 4922 – 4938 mm / 2004 – 2015 mm / 1745 – 1747 mm

BMW X5 G05 SUV po modernizacji na tle nowoczesnego biurowca

PIĄTA GENERACJA (BMW G05 i F95).

Za sprawą gruntownej modernizacji przodu BMW X5 prezentuje się w 2022 roku niemal jak zupełnie nowy model. Przód wyróżnia teraz szeroki, poziomy język stylistyczny, charakterystyczna atrapa chłodnicy BMW z podświetleniem „Iconic Glow” oraz odświeżone, bardziej płaskie reflektory diodowe. Wszystko to tworzy razem niezwykle wyrazisty front. Ta koncepcja stylistyczna rozciąga się na trójwymiarowe diodowe lampy tylne i szeroki rozstaw kół z tyłu. Wybrany pakiet jeszcze bardziej podkreśla nowoczesność (X Line) lub sportowy charakter BMW X5 (pakiet M Sport).

Wnętrze również jest nowoczesne. Zakrzywiony wyświetlacz BMW i panel interakcji BMW będący elementem obsługi zapewniają multimedialne wrażenia, a szklane aplikacje „CraftedClarity” tworzą luksusowe akcenty. Ręcznie wykonane elementy ze szlifowanego szkła kryształowego zdobią dźwignię biegów z podświetlanym symbolem X, przycisk start/stop oraz kontroler iDrive. Nowy asystent przyczepy pozwala teraz wygodnie manewrować również podczas cofania z przyczepą.

Mocny 6-cylindrowy silnik spalinowy BMW TwinPower Turbo gwarantuje sportową dynamikę jazdy. Z pakietem xOffroad i adaptacyjnym zawieszeniem pneumatycznym obu osi samochód imponuje najwyższym komfortem.

 

Okres produkcji: 2022 – teraz

Silniki: 3,0 – 4,4 l (219 – 460 kW, 298 – 625 KM)[2], 6- i 8-cylindrowe

Dł. / szer. / wys.: 4935 mm / 2004 mm / 1765 mm

BMW X6.

BMW X6 E71 SUV w białym pustynnym krajobrazie

PIERWSZA GENERACJA (BMW E71).

Czy to coupé? Czy SUV? W 2008 roku na drogach pojawia się samochód terenowy, który wymyka się standardom. BMW X6 łączy w sobie najlepsze cechy obu klas pojazdów. To samochód dla indywidualistów ceniących osiągi. 6- i 8-cylindrowe silniki dają mnóstwo mocy optymalnie przenoszonej przez układ Dynamic Performance Control, który zwiększa też precyzję kierowania. Układ DPC w połączeniu z inteligentnym napędem na wszystkie koła xDrive poprawia stabilność toru jazdy i trakcję, ponieważ moment obrotowy jest teraz zawsze indywidualnie rozdzielany na każde koło.

 

Widok z boku przypominający coupé daje niski wygląd. Płaskie reflektory w połączeniu z atrapą chłodnicy wizualnie rozszerzają przód.

Aktualizacja modelu w 2012 roku przynosi jedynie niewielkie zmiany w wyglądzie. Pierścienie świateł postojowych są teraz dostępne w wersji diodowej. W ofercie jest również więcej opcji wyposażenia. Na przykład maska z wysklepieniem.

Okres produkcji: 2008 – 2014
Silniki: 3,0 – 4,4 l (173 – 300 kW, 235 – 408 KM), 6- i 8-cylindrowe
Dł. / szer. / wys.: 4876 – 4877 mm / 1983 mm / 1684 – 1690 mm

BMW X6 F16 SUV na polnej drodze pośród palm na karaibskim tle

DRUGA GENERACJA (BMW F16).

Następca ma jeszcze bardziej niezależny charakter. Reflektory poprowadzone aż do atrapy chłodnicy wizualnie poszerzają przód SUV-a. Przód jest też bardziej wyprostowany. Tył ma teraz szersze lampy. Po bokach uwagę zwracają podwójne przetłoczenia. Wnętrze wyposażono w materiały wysokiej jakości, zmodyfikowane przyrządy i oświetlenie ambientowe z regulacją kolorów. Streaming danych umożliwia praktycznie nieograniczony wybór muzyki i treści.

Nowe silniki dostarczają więcej mocy, a jednocześnie są bardziej wydajne. W połączeniu ze standardowym napędem na wszystkie koła xDrive oraz 8-stopniową skrzynią automatyczną zachęcają do dynamicznej i zwinnej jazdy.

Okres produkcji: 2014 – 2019
Silniki: 3,0 – 4,4 l (190 – 330 kW, 258 – 450 KM), 6- i 8-cylindrowe
Dł. / szer. / wys.: 4909 mm / 1989 mm / 1689 – 1702 mm

BMW X6 G06 SUV na autostradzie śródmiejskiej w nocy z oświetlonymi budynkami w tle

TRZECIA GENERACJA (BMW G06).

BMW X6 z 2019 roku ma potężne proporcje i ekspresyjny design. Bardzo płaskie i szerokie lampy przednie i tylne. Duże wloty powietrza po bokach i poniżej atrapy chłodnicy. Oświetlenie samochodu i opcjonalne światła laserowe sprawiają, że SUV jest wyraźnie widoczny w ciemności. Mocne silniki, inteligentne systemy wspomagające kierowcę oraz standardowy napęd na wszystkie koła xDrive zapewniają niezrównaną dynamikę jazdy. 

 

20 głośników opcjonalnego systemu Diamond Surround marki Bowers & Wilkins dostarcza wyjątkowych wrażeń słuchowych. BMW X6 pozwala nie tylko szybko i bezpiecznie, ale też wygodnie dotrzeć do celu.

Okres produkcji: 2019 – 2022
Silniki: 2,0 – 3,0 l (195 – 390 kW, 265 – 530 KM), 4-, 6- i 8-cylindrowe
Dł. / szer. / wys.: 4935 – 4948 mm / 2004 – 2019 mm / 1693 – 1697 mm

BMW X6 G06 SUV na krętej górskiej drodze ze stromym zboczem po prawej stronie i górską panoramą

CZWARTA GENERACJA (BMW G06 i F96).

Męskie, sportowe, z ogromnym charakterem. BMW X6 czwartej generacji jest standardowo wyposażone w pakiet M Sport. Odświeżony przód z podświetleniem atrapy chłodnicy „Iconic Glow” stanowi wizualną atrakcję, podobnie jak sportowe, aerodynamiczne elementy zewnętrzne. Uwagę zwracają na przykład błyszczące elementy M Shadow Line, charakterystyczne dla M końcówki rur wydechowych, 20-calowe obręcze kół BMW ze stopów lekkich oraz przedni i tylny zderzak w stylistyce M.

Luksusowy sportowy charakter i nowoczesne technologie charakteryzują również wnętrze. Zakrzywiony wyświetlacz BMW i zestaw wskaźników M, skórzana kierownica M, ekskluzywne pedały M i listwy progowe z podświetlanym napisem M nadają mu wyjątkowo elegancki wygląd.

Potężny 8-cylindrowy silnik BMW M TwinPower Turbo gwarantuje świetną dynamikę jazdy. A pakiet xOffroad i 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic maksymalny komfort jazdy na każdej nawierzchni. Adaptacyjny układ jezdny M i funkcja sprintu umożliwiają bezpośrednie i zwinne prowadzenie.

Okres produkcji: 2022 – teraz
Silniki: 3,0 – 4,4 l (219 – 460 kW, 298 – 625 KM), 6- i 8-cylindrowe
Dł. / szer. / wys.: 4960 mm / 2004 mm / 1700 mm

BMW X7.

BMW X7 G07 SUV na śródziemnomorskiej przybrzeżnej drodze z nadciągającymi chmurami burzowymi

PIERWSZA GENERACJA (BMW G07).

BMW X7 to największy SUV produkowany kiedykolwiek przez BMW. Jego wymiary porównywalne są jedynie z BMW XM, które pojawiło się później. Mimo to purystyczny design i proste linie nadają mu lekki i zwinny wygląd. Jest sportowe, atletyczne i pewne siebie, ma typowe zalety BMW i definiuje je na nowo. Luksusowy komfort jazdy i potężna dynamika jazdy wyróżniają się w tej klasie. To zasługa m.in. podwójnych wahaczy poprzecznych z przodu i pięciowahaczowej osi tylnej, a także napędu na wszystkie koła xDrive i 8-stopniowej skrzyni automatycznej.

 Z przodu kierowca otrzymuje wszystkie istotne informacje i jednocześnie obsługuje różne funkcje i systemy wspomagające kierowcę klasy premium na dwóch ekranach o przekątnej 12,3 cala. Z tyłu dwa ekrany zapewniają pasażerom rozrywkę. Gdy pasażerowie spojrzą w górę, ich wzrok padnie na standardowy dach panoramiczny, który w ciemności świeci 15 tysiącami kolorowych punktów świetlnych. SUV oferuje szeroką gamę opcji indywidualizacji. Od skóry Merino z kontrastującym stebnowaniem po ekskluzywne lakiery metalizowane – tu wszystko jest możliwe.

W 2022 roku BMW X7 przechodzi mocną i elegancką modernizację. Podświetlana atrapa chłodnicy BMW „Iconic Glow”, szeroka postawa i nowy lakier w kolorze połyskującym miedzianoszarym wyraźnie pokazują przynależność do klasy luksusowej. We wnętrzu zakrzywiony wyświetlacz BMW i BMW Operating System 8 zapewniają równie cyfrowe co innowacyjne wrażenia.

 

Okres produkcji: 2019 – teraz
Silniki: 3,0 – 4,4 l (259 – 390 kW, 352 – 530 KM), 6- i 8-cylindrowe 
Dł. / szer. / wys.: 5151 – 5181 mm / 2000 mm / 1835 mm

BMW XM.

BMW XM G09 SUV z futurystycznym tłem 3D

PIERWSZA GENERACJA (BMW G09).

Mocne BMW XM z nowo opracowanym silnikiem V8 zapewnia imponującą moc 550 kW (748 KM). A dzięki elektrycznemu zasięgowi wynoszącemu 83 km (WLTP)[1] umożliwia również cichą i lokalnie bezemisyjną jazdę. Dzięki nowoczesnej technologii hybrydowej plug-in SUV łączy w sobie to, co najlepsze z obu światów.

Duże i potężne proporcje również wizualnie pokazują już z daleka bezkompromisową niezależność samochodu. Dzięki nowej, niepowtarzalnej stylistyce przodu marka BMW M jeszcze bardziej ugruntowuje swoją pozycję w segmencie luksusowym.

Połączenie elementów BMW M i BMW X jest konsekwentnie obecne również we wnętrzu. Przód kabiny jest zorientowany na dynamiczną jazdę. Jak zwykle w BMW M kierowca jest tu najważniejszy. Nowy zakrzywiony wyświetlacz BMW tworzy harmonijną równowagę między tradycyjną orientacją na kierowcę a nowoczesnymi funkcjami cyfrowymi.

Maksymalne skupienie na kierowcy w przedniej części kabiny kontrastuje z przytulną i luksusową salonową atmosferą z tyłu. Pasażerowie mają do dyspozycji przytulną i elegancką przestrzeń charakteryzującą się najwyższą jakością materiałów, wyrazistymi powierzchniami i detalami. Wizualnym akcentem z tyłu kabiny jest dach o trójwymiarowej, pryzmatycznej strukturze. Wraz z oświetleniem ambientowym w imponujący sposób podkreśla harmonię nowoczesnego luksusu i komfortu.

Okres produkcji: 2022 – teraz
Silniki: Silnik spalinowy 4,4 l (360 – 430 kW, 489 – 585 KM)[2], 8-cylindrowy + silnik elektryczny (145 kW, 197 KM), moc systemowa (480 – 550 kW, 653 – 748 KM)[2]
Dł. / szer. / wys.: 5110 mm / 2005 mm / 1755 mm

BMW iX1.

BMW iX1 U11 BEV w kolorze białym na serpentynowej drodze w skalistych górach

PIERWSZA GENERACJA (BMW U11).

W 2022 r. pojawia się BMW iX1 będące pierwszym w pełni elektrycznym SUV-em BMW na rynku. Jednocześnie jest to elektryczny model podstawowy w klasie mniejszych SUV-ów BMW. 

BMW iX1 łączy wysoką dynamikę jazdy klasycznego kompaktowego SUV-a z nowoczesną wydajnością układu BMW eDrive. Płaski akumulator wysokonapięciowy w podłodze i system rekuperacji zapewniają duży zasięg do 474 km (WLTP)[1] na jednym ładowaniu akumulatora. Całość uzupełnia moc do 230 kW (313 KM)[4].  

Atletyczny przód i wyprostowana sylwetka tworzą wyraźnie nowoczesny i dynamiczny widok z boku. Niebieskie akcenty podkreślają elektryczny napęd tego solidnego samochodu. Również wnętrze elektrycznego SUV-a prezentuje się nowocześnie. Aktywne fotele zapewniają wyjątkowo komfortowe siedzenie. Centralnym interfejsem potężnego systemu BMW iDrive jest elegancki i bezramkowy zakrzywiony wyświetlacz BMW z obsługą dotykową i głosową. 

Okres produkcji: 2022 – teraz 
Silniki: Silnik elektryczny (150 – 230 kW, 204 – 313 KM)[4]
Dł. / szer. / wys.: 4500 mm / 1845 mm / 1616 mm 

BMW iX2.

BMW iX2 U10 SUV na drodze krajowej na tle gór porośniętych lasem

PIERWSZA GENERACJA (BMW U10).

W 2024 roku BMW iX2 połączy przestronność SUV-a z zaletami w pełni elektrycznego napędu. Atletyczny design charakteryzuje się wyrazistymi liniami i sylwetką SUV-a coupé. Z przodu imponująco prezentuje się podświetlana atrapa chłodnicy BMW „Iconic Glow”. Wyposażenie zawarte w pakiecie sportowym M w połączeniu z 20-calowymi obręczami kół M ze stopów lekkich dodatkowo podkreśla emanujący energią wygląd BMW iX2.
 

Z zewnątrz SUV prezentuje się atletycznie, a w środku elegancko. Ergonomiczne fotele sportowe zapewniają optymalne trzymanie również podczas dynamicznej jazdy. Duży zakrzywiony wyświetlacz BMW i BMW Live Cockpit Professional z Operating System 9 umożliwiają intuicyjną obsługę muzyki i gier oraz wygodną nawigację z pełnym przeglądem trasy. A dzięki dwunastu głośnikom systemu Hi-Fi Harman Kardon ulubiona muzyka brzmi jeszcze bardziej imponująco. Elegancki szklany dach panoramiczny sprawia, że wnętrze wydaje się z każdego siedzenia jeszcze większe i tworzy otwartą atmosferę.
 

BMW iX2 o mocy 230 kW (170 KM)[4] przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,6 s. Oprócz wysokiej dynamiki jazdy samochód oferuje inteligentne systemy wspomagające kierowcę. Na przykład asystenta parkowania Plus z widokiem otoczenia 3D. Albo system asystujący kierowcy Professional, który bezpiecznie utrzymuje samochód na pasie ruchu i odstęp od poprzedzających pojazdów.

 

Okres produkcji: Od 2024 r.

Silniki: silnik elektryczny (230 kW, 313 KM)[4]

Dł. / szer. / wys.: 4554 mm / 1845 mm / 1560 mm

BMW iX3.

BMW iX3 G08 SUV na przełęczy górskiej otoczone burzowymi chmurami

PIERWSZA GENERACJA (BMW G08).

Zaprezentowana jako samochód koncepcyjny w 2018 roku zelektryfikowana wersja BMW X3 pojawiła się w sprzedaży w 2021 roku. Dzięki technologii BMW eDrive piątej generacji BMW iX3 oferuje moc 210 kW (286 KM) i imponującą dynamikę jazdy. Moment obrotowy 400 Nm jest dostępny już w chwili ruszania z miejsca. W połączeniu ze świetnie zestrojonym zawieszeniem, jest wyjątkowo dynamiczne na drodze, również na dłuższych trasach. Między innymi za sprawą rekuperacji zasięg elektryczny (WLTP) wynosi 450 km[1].

Wrażenie robi też wnętrze elektrycznego SUV-a. Nowoczesna, elegancka atmosfera łączy się tu z animowanym zestawem wskaźników BMW Live Cockpit i takimi detalami jak niebieski przycisk startowy. BMW iX3 doskonale czuje się zarówno w mieście, jak i w terenie.

Okres produkcji: 2021 – teraz
Silniki: silnik elektryczny (210 kW, 286 KM)
Dł. / szer. / wys.: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm

BMW iX.

BMW iX i20 zaparkowane przed klifem na tle morza podczas odpływu o zachodzie słońca

PIERWSZA GENERACJA (BMW i20).

Już przód BMW iX gwarantuje wyrazisty wygląd. Bardzo płaskie reflektory kontrastują z wydatną atrapą chłodnicy. Za nią ukryty jest cały szereg czujników czekających na akcję. Do tego dochodzi uporządkowany, konsekwentnie aerodynamiczny design z chowanymi klamkami i klarowny język stylistyczny.

Dzięki imponującemu zasięgowi (WLTP) do 630 km[1] i mocy 385 kW (523 KM) elektryczny SUV imponuje techniczną precyzją, postępowym charakterem i funkcjonalnością na co dzień.

Wnętrze BMW iX oferuje komfort, sportowy charakter i innowacyjność w zupełnie nowym wydaniu. Całkowicie przeprojektowany iDrive jest logiczną ewolucją i zapewnia prostą i naturalną obsługę. Wszystkie wskazania pojawiają się na ekranach zakrzywionych w stronę kierowcy lub są wyświetlane na przedniej szybie za pomocą wyświetlacza Head-Up. Rozbudowane systemy wspomagające kierowcę zapewniają komfortową i bezpieczną jazdę. BMW iX jest przyszłościowym, w pełni elektrycznym SUV-em klasy premium.

Okres produkcji: 2021 – teraz
Silniki: silnik elektryczny (240 – 455 kW, 326 – 619 KM) 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

Zużycie energii i emisja CO2.

BMW iX M60[1]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 24,7–22,0
Zasięg elektryczny WLTP w km: 500–563

BMW iX[1]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 24,7–19,4
Zasięg elektryczny WLTP w km: 403–633

BMW iX3[1]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,0–17,6
Zasięg elektryczny WLTP w km: 461–471

BMW iX2[1]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 17,7–15,3
Zasięg elektryczny WLTP w km: 417–478

BMW iX1[1]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,1–15,4
Zasięg elektryczny WLTP w km: 417–474

BMW XM[1]:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 2,0–1,5
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 45–35
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 33,6–31,5
Zasięg elektryczny WLTP w km: 76–84

BMW X7 M60i xDrive:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 12,9–12,1
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 292–273

BMW X7:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 12,9–7,8
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 292–203

BMW X6:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 12,3–7,1
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 279–187

BMW X5[1]:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 12,5–0,8
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 283–19
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 30,7–26,3
Zasięg elektryczny WLTP w km: 87–102

BMW X4:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,5–6,0
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 215–156

BMW X3[1]:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,5–2,1
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 216–47
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5–21,5
Zasięg elektryczny WLTP w km: 39–44

BMW X2 M35i xDrive:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,1–7,7
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 183–174

BMW X2:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,1–4,8
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 183–125

BMW X1 M35i xDrive:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,1–7,8;
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 183–176

BMW X1[1]:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,1–0,7
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 183–16
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 19,3–16,8
Zasięg elektryczny WLTP w km: 71–86

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

[2] W przypadku hybrydy plug-in: moc zależy od stanu naładowania akumulatora.

[3] Generowana przez silnik spalinowy o mocy 115 kW oraz silnik elektryczny o mocy do 14 kW.

[4] Chwilowe zwiększenie mocy <10 s w stosunku do podanej wartości znamionowej.Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO2 obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe  tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp


Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, zużycia energii oraz oficjalnej emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.