Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

PRZEGLĄD MODELI BMW i.












BMW i to innowacyjna koncepcja ekologicznej i nowatorskiej mobilności. Łącząc wizjonerskie samochody elektryczne, usługi mobilne oraz inspirującą stylistykę, na nowo definiuje pojęcie premium zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Ucieleśnieniem tej koncepcji jest w pełni elektryczne, konsekwentnie ekologiczne i bezemisyjne BMW i3 oraz BMW i3s, a także BMW i8 Coupé oraz BMW i8 – nowatorskie sportowe samochody.
Elektryczne i elektryzujące: każdy detal, każda cecha, po prostu wszystko w BMW i3 z napędem eDrive przystosowane jest do dynamicznego trybu życia w dużym mieście. Silnik elektryczny napędzający BMW i3 całkowicie bez emisji spalin gwarantuje mobilność przede wszystkim tam, gdzie jest ona szczególnie ważna dla miejskiego auta: w centrach miast, w których już dziś istnieje wiele ograniczeń i zakazów wjazdu dla określonych samochodów. Ale pominąwszy aspekt ekologiczny, BMW i3 fascynuje przede wszystkim fenomenalnym przyspieszeniem – czy to przy ruszaniu z miejsca, czy podczas jazdy – i to przy zasięgu wysokonapięciowego akumulatora litowo-jonowego sięgającym 260 km, który wystarcza do poruszania się w większym okręgu podmiejskim. I umożliwia komfortowe poruszanie się poza miastem bez obaw o zasięg.
Samochód sportowy przyszłości: bardziej wydajny – dzięki inteligentnej lekkiej konstrukcji z karbonu i aerodynamicznej stylistyce. Bardziej ekologiczny – z wnętrzem wykończonym materiałami nadającymi się do recyklingu. Bez utraty dynamiki i sportowego wyglądu. Bezkompromisowy i będący jednocześnie idealnym połączeniem odpowiedzialności z radością jazdy. BMW i8 oferowane jako Roadster i Coupé to hybryda plug-in łącząca w sobie zalety innowacyjnych technologii silników elektrycznych i spalinowych. Rezultatem tego połączenia są wyjątkowe właściwości jezdne – przy niezwykle niskich parametrach zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla.

HISTORIA SERII BMW i W SKRÓCIE.
Poznaj historię samochodów elektrycznych BMW i odkryj różne modele BMW i. Tutaj realizowane są nowe koncepcje napędów i nowe technologie, a przyszłość już dziś staje się rzeczywistością.
HISTORIA SERII BMW i W SKRÓCIE.
Poznaj historię samochodów elektrycznych BMW i odkryj różne modele BMW i. Tutaj realizowane są nowe koncepcje napędów i nowe technologie, a przyszłość już dziś staje się rzeczywistością.
BMW i4.
Pierwsze całkowicie elektryczne BMW serii 4 Gran Coupé wyznacza nowe standardy. Stanowi połączenie wyjątkowych osiągów z wyrafinowanym komfortem i jazdą bez lokalnej emisji spalin.

Imponujące i doskonałe: tak prezentuje się BMW i4 w wersji całkowicie elektrycznej. Dynamiczne, skośnie ustawione reflektory nadają czterodrzwiowemu modelowi wyrazisty charakter, podobnie jak masywne tylne nadkola i unosząca się ku tyłowi linia szyb bocznych.
Napęd elektryczny o mocy do 544 KM** (400 kW**) umożliwia niezrównaną dynamikę jazdy, ponieważ maksymalny moment obrotowy dostarcza w całym zakresie obrotów. BMW i4 daje pasażerom komfort niemal bezgłośnej jazdy, a precyzyjne działanie układu jezdnego i kierowniczego zapewnia zawsze maksymalne panowanie nad pojazdem. Decydującą rolę odgrywa przy tym rozkład masy oraz zestrojenie elementów układu napędowego i jezdnego. Zasięg do 591 km* (BMW i4 eDrive40, WLTP*) sprawia, że samochód elektryczny doskonale sprawdza się w codziennej i uniwersalnej eksploatacji.
Okres produkcji: od końca 2021 r.
Silniki**: silnik elektryczny (250–400 kW, 340–544 KM)
Zasięg: 493–591 kilometrów (WLTP*)
* Nieobowiązkowa informacja dodatkowa. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie: www.bmw.com/wltp.
** Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości.
BMW i8.
BMW i8 zaprezentowane po raz pierwszy jako studium koncepcyjne BMW Vision Efficient Dynamics na targach IAA 2009 jest pierwszym seryjnie produkowanym samochodem sportowym z napędem hybrydowym typu plug-in. Łączy w sobie zrównoważony rozwój, unikalny, pewny siebie design i doskonałe właściwości jezdne.

Zużycie paliwa jak w małym samochodzie, osiągi jak w samochodzie sportowym – to właśnie oferuje BMW i8 z napędem hybrydowym. Na napędzie elektrycznym na przednie koła Coupé porusza się z prędkością do 120 km/h, a tylną oś napędza trzycylindrowy silnik TwinPower Turbo. Moc systemowa wynosząca 362 KM (266 kW), a od 2018 roku 374 KM (275 kW) zapewnia dynamikę jazdy łączącą to, co najlepsze z obu światów. Ten pionierski samochód jest również pierwszym produkcyjnym pojazdem, który oferuje opcjonalnie oświetlenie laserowe. Od 2018 roku BMW i8 dostępne jest również w wersji roadster; łącznie wyprodukowano ponad 20 500 egzemplarzy.
Okres produkcji 2013 – 2020
Silniki: napęd hybrydowy obejmujący 3-cylindrowy silnik spalinowy 1,5 l (170 kW, 231 KM) + silnik elektryczny (131–143 KM, 96–105 kW), moc systemowa 362–374 KM, 266–275 kW
Długość / szerokość / wysokość: 4689 mm / 1942 mm / 1289–1291 mm
Zasięg (elektryczny): 37–55 km (NEDC*)
* Nieobowiązkowa informacja dodatkowa. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie: www.bmw.com/wltp.
BMW iX3.
Pierwszy w pełni elektryczny SAV BMW łączy technologie przyszłości ze sprawdzoną teraźniejszą koncepcją pojazdu. Samochód oferuje zarówno inteligentne opcje ładowania, jak i najwyższą dynamikę jazdy oraz stylistykę o wyrazistych, mocnych konturach.

W roku 2021 w salonach pojawia się BMW X3 z napędem elektrycznym. Już na zewnątrz samochód elektryczny można natychmiast rozpoznać po charakterystycznych dla BMW i „nerkach”, ale również wewnątrz prezentuje on unikalną stylistykę, np. niebieski przycisk Start lub oferowane standardowo oświetlenie ambientowe z domyślnym kolorem niebieskim BMW i.
Technika pojazdu jest równie innowacyjna co nowoczesna: silnik o mocy 286 KM (210 kW) umożliwia typową dla BMW dynamikę jazdy. Brak pierwiastków ziem rzadkich w elementach napędu elektrycznego dodatkowo przyczynia się do zrównoważonego charakteru pojazdu. Poziom rekuperacji można regulować w czterech stopniach w zależności od wymagań komfortu i pozwala uzyskać zasięg 458 km (WLTP*). W podróży akumulator można naładować w stacji ładowania wysokiej mocy do 80 procent w ciągu około 34 minut.
Okres produkcji 2021 – teraz
Silniki: silnik elektryczny (210 kW, 286 KM)
Długość / szerokość / wysokość: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm
Zasięg: 458 km (WLTP*)
* Nieobowiązkowa informacja dodatkowa. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie: www.bmw.com/wltp.
BMW iX.
Pierwszy w pełni elektryczny SAV BMW z napędem na wszystkie koła – BMW iX oferuje luksus i wyrafinowany minimalizm połączony z najnowszą technologią napędu. Maksymalny komfort w połączeniu z monolityczną konstrukcją i wyjątkowym poczuciem przestrzeni: pojazd nowej generacji.

Purystyczny kształt BMW iX z nielicznymi, ale zdecydowanymi liniami przetłoczeń i płynnie zintegrowanymi detalami, odzwierciedla pionierskiego ducha. Do tego dochodzi kształt T z przodu z najbardziej płaskimi reflektorami w historii BMW oraz wyraziste, pionowe nerki. Wpuszczane klamki, bezramkowe drzwi i duże, prostokątne wycięcia nadkoli tworzą pewny siebie, nowoczesny wygląd.
BMW iX imponuje również pod względem technicznym – dzięki dwóm mocnym silnikom elektrycznym oraz elektrycznemu napędowi na wszystkie koła BMW xDrive łączy geny X z napędem elektrycznym. BMW iX xDrive40 dysponuje mocą całkowitą ponad 326 KM (240 kW) i oferuje zasięg 372–425 km (WLTP*). BMW iX xDrive50 o mocy ponad 523 KM (385 kW) przenosi wrażenia z jazdy na jeszcze wyższy poziom, a jego przewidywany zasięg wynosi nawet 630 km (WLTP*). Dzięki stacjom szybkiego ładowania (IONITY High Power Charging Station) do uzyskania pełnego zasięgu wystarcza niecałe 40 minut.
Nowy iDrive oraz rozbudowane systemy wspomagające kierowcę wspólnie z układem jezdnym i napędowym tworzą niezwykłe wrażenia z jazdy, które wskazują drogę ku przyszłości – to SAV premium oferujący postęp techniczny, precyzję i luksus.
Okres produkcji: od końca 2021 r.
Silniki: silnik elektryczny (326–523 KM, 240–385 kW)
Zasięg: 372–630 kilometrów (WLTP*)
* Nieobowiązkowa informacja dodatkowa. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie: www.bmw.com/wltp.
BMW i7.
Pierwsze w pełni elektryczne BMW i7 łączy w sobie osiągi napędu elektrycznego i oraz radość dla wielu zmysłów, zapewniając niezapomniane wrażenia z jazdy.

PIERWSZA GENERACJA (G70).
Od 2022 roku BMW serii 7 (G70) jest nową twarzą klasy luksusowej. Łączy ono w sobie czystą elegancję z wyjątkowymi właściwościami jezdnymi i multisensoryczną rozrywką.
Na zewnątrz uwagę przyciąga charakterystyczny przód i monolityczny kształt. Podświetlany kontur atrapy chłodnicy i dwuczęściowe, wąskie reflektory diodowe już na pierwszy rzut oka dodają mu elegancji. Na życzenie dostępne są również w szczególnie wyrafinowanej wersji jako kryształowe reflektory BMW Iconic Glow z podświetlanymi elementami z kryształów Swarovskiego. W połączeniu z imponującym oświetleniem scenariusza powitalnego „Great Entrance Moments” tworzy to obraz wybitnej i ekskluzywnej osobowości.
We wnętrzu luksusową atmosferę zapewniają wysokiej jakości materiały, takie jak skóra Merino, kaszmir i kryształy Swarovskiego. W połączeniu z nowoczesną technologią, ergonomicznie zorientowaną na kierowcę, powstaje imponujące połączenie elegancji, komfortu i innowacji: na przykład wielofunkcyjny panel interakcji BMW urzeka swoim krystalicznym wyglądem i łączy w sobie wizualne i dotykowe elementy obsługi. Wraz z zakrzywionym wyświetlaczem BMW o przekątnej 14,9 cala i wysokiej rozdzielczości tworzy to wyjątkowy, multimedialny kokpit.
W nowym BMW i7 wrażenia z jazdy nie są jednak zarezerwowane tylko dla kierowcy – również pasażerowie mogą cieszyć się pełnym komfortem. Opcjonalny ekran kinowy BMW o przekątnej 31,3″ tworzy atmosferę kina w dużym formacie. W połączeniu z krystalicznie czystym dźwiękiem i brzmieniem 4D zapewnianym przez opcjonalny system nagłośnienia Diamond Surround marki Bowers & Wilkins zapewnia to w tylnej części kabiny wrażenia, dzięki którym również Twoje oczy i uszy wyruszają w podróż.
Ta luksusowa limuzyna będzie dostępna po raz pierwszy w 2022 r. jako pionierskie elektryczne BMW i7. Dzięki mocy 400 kW (544 KM) i zasięgowi wynoszącemu ponad 600 km pozwala ono cieszyć się maksymalnie dynamiczną i elastyczną, ekologiczną mobilnością bez lokalnej emisji spalin. Specjalnie skomponowane przez Hansa Zimmera brzmienie BMW IconicSounds Electric uzupełnia każdy trybo jazdy specjalnym pejzażem dźwiękowym, dzięki czemu wrażenia z jazdy są jeszcze bardziej wciągające i imponujące.
Okres produkcji: od 2022 r.
Silniki: 2 silniki elektryczne (544 KM, 400 kW)
Zasięg: do 625 kilometrów (WLTP*)
BMW i7 M70.

(BMW G09)
W 2022 roku BMW zaprezentowało nowe oblicze klasy luksusowej w postaci BMW i7. Rok później w BMW i7 M70 e-mobilność nowej klasy luksusowej łączy się z imponującymi osiągami M: dzięki potężnemu silnikowi o mocy 485 kW (660 KM) samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,7 sekundy. Oferowany w wyposażeniu standardowym Executive Drive Pro zapewnia dodatkowo zwiększoną dynamikę jazdy za sprawą zintegrowanego aktywnego układu kierowniczego i adaptacyjnego pneumatycznego zawieszenia obu osi. Jednocześnie dzięki innowacyjnej technologii BMW eDrive można cieszyć się niemal bezgłośną i bezemisyjną jazdą. Lekka konstrukcja i aerodynamiczna stylistyka zapewniają maksymalną wydajność i zasięg elektryczny wynoszący 488–560 km (WLTP) pozwalający wygodnie dotrzeć do każdego codziennego celu.
Wygląd zewnętrzny w imponujący sposób sygnalizuje osiągi BMW i7 M70. Błyszczące elementy M Shadow Line o rozszerzonym zakresie w błyszczącym kolorze czarnym stanowią ekskluzywne akcenty i w połączeniu z aerodynamicznie zoptymalizowanym spojlerem tylnym M i czarnymi sportowymi hamulcami M nadają sportowy ton.
Z przodu wyrazista atrapa chłodnicy w połączeniu z inscenizowanym oświetleniem atrapy chłodnicy „Iconic Glow” sugeruje silną osobowość i niezawodnie przyciąga wzrok – nie tylko w nocy. Dostępne opcjonalnie lakiery BMW Individual w dwóch odcieniach są niesłychanie ekskluzywne i eleganckie.
BMW i7 M70 jest równie sportowe i eleganckie na zewnątrz, co luksusowe i komfortowe wewnątrz: wnętrze fascynuje wysokiej jakości materiałami, takimi jak wełna kaszmirowa i kryształy Swarovskiego, oraz innowacyjnymi technologiami, takimi jak panel interakcji BMW czy zakrzywiony wyświetlacz BMW. Z tyłu ekran kinowy BMW o przekątnej 31,3 cala wysyła pasażerów w podróż kinową, która w połączeniu z dźwiękiem 4D opcjonalnego systemu nagłośnienia Diamond Surround marki Bowers & Wilkins wyznacza standardy również pod względem akustycznym.
Okres produkcji: Od 2023 r.
Silniki: 2 silniki elektryczne (660 KM, 485 kW)
Dł. / szer. / wys.: 5391 mm / 1950 mm / 1544 mm
BMW iX1.
BMW iX1 to pierwszy całkowicie elektryczny kompaktowy SUV BMW. iX1 o nowoczesnym i pewnym siebie wyglądzie łączy w sobie mocne, dynamiczne właściwości jezdne BMW X1 z wydajnością nowoczesnego napędu BMW eDrive.
PIERWSZA GENERACJA

(BMW U11 BEV).
BMW iX1 pojawia się na rynku w roku 2022. Jest to nie tylko pierwszy w pełni elektryczny kompaktowy SUV BMW, ale także podstawowy model elektryczny wśród pojazdów BMW X.
BMW iX1 łączy wysoką dynamikę jazdy klasycznego kompaktowego SUV-a z nowoczesną wydajnością technologii BMW eDrive. Zasięg jest imponujący, nie tylko dzięki płaskim akumulatorom wysokonapięciowym umieszczonym w podwoziu i systemowi rekuperacji: na jednym ładowaniu akumulatorów BMW iX1 xDrive30 może przejechać do 440 kilometrów* (WLTP) i oferuje moc do 230 kW* (313 KM*).
Mocny przód i wyprostowana sylwetka tworzą wyraźnie nowoczesny i dynamiczny widok z boku. Niebieskie akcenty w jednoznaczny sposób podkreślają elektryczny napęd tego solidnego samochodu. Równie nowocześnie prezentuje się wnętrze auta. Komfortowe fotele aktywne zaspokoją wszelkie oczekiwania, a elegancki bezramkowy zakrzywiony wyświetlacz BMW z obsługą dotykową i głosową jest jednocześnie centralnym interfejsem wydajnego systemu BMW iDrive.
Okres produkcji: 2022 – teraz
Silniki: silnik elektryczny (230 kW, 313 KM)*
Dł. / szer. / wys.: 4500 mm / 1845 mm / 1616 mm
* Moc zależy od stanu naładowania akumulatora.
PIERWSZA GENERACJA (BMW G60).

(BMW i5 G60 BEV)
BMW i5 zwiastuje początek nowej ery. Jest to pierwszy model z tej serii z napędem całkowicie elektrycznym. Dzięki mocy 250 kW (340 KM) BMW i5 eDrive40 prowadzi się ekscytująco sportowo. Jednak zasięg do 582 km sprawia, że nowe BMW i5 równie dobrze nadaje się do codziennego użytku, jak i do długich podróży. Kompleksowe systemy wspomagające kierowcę, takie jak system asystujący kierowcy Professional czy BMW Live Cockpit Professional, zwiększają bezpieczeństwo i komfort.
Pod względem wizualnym BMW i5 kontynuuje sukces BMW serii 5, uzupełniony o funkcjonalne detale stylistyczne. Jego wygląd charakteryzują typowe dla BMW proporcje, długi rozstaw osi, wydłużona maska i opływowa linia dachu. Takie elementy jak podświetlana atrapa chłodnicy BMW „Iconic Glow”, duży szklany dach panoramiczny czy krystaliczny panel interakcji podkreślają jego luksusowy charakter.
Okres produkcji: Od 2023 r.
Silniki: Silnik elektryczny (250 – 442 kW, 340 – 601 KM)
Zasięg (elektryczny): do 582 kilometrów (WLTP)
Dł. / szer. / wys.: 5060 mm / 1900 mm / 1505 – 1515 mm
BMW i5 : Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–15,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 455–582
Zużycie energii i zasięg.
BMW i4:
Zużycie energii w kWh/100 km: 24–16
Zasięg elektryczny w km: 591–493
BMW iX3:
Zużycie energii w kWh/100 km: 19,0–18,6
Zasięg elektryczny w km: 458–450
BMW iX:
Zużycie energii w kWh/100 km: 23,0–19,4
Zasięg elektryczny w km: 630–327
BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,9
Zasięg elektryczny w km: 501–564
BMW iX1:
Zużycie energii w kWh/100 km: 18,1–16,8
Zasięg elektryczny w km: 417–440
BMW i7 xDrive60:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany, WLTP): 19,6–18,4
Zasięg elektryczny w km (WLTP): 591–625
BMW i7 M70 xDrive:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,8–20,8
Zasięg elektryczny, WLTP w km: 488–560
BMW i5 :
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 19,5–15,9
Zasięg elektryczny, WLTP w km: 477–582
BMW i5 M60 xDrive :
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–18,2
Zasięg elektryczny, WLTP w km: 455–516
Oficjalne wartości zużycia energii i zasięgu elektrycznego zostały ustalone zgodnie z obowiązującą procedurą pomiarową i odpowiadają rozporządzeniu (WE) 715/2007 w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu. Dane wg WLTP, dowolne wyposażenie dodatkowe.
*Kwota 27 000 PLN jest maksymalną dopłatą dla osób fizycznych posiadających Kartę Dużej Rodziny. Informacje dotyczące programu „Mój elektryk” dostępne na stronie: https://pspa.com.pl/2021/informacja/pspa-o-nowym-programie-doplat-nfosigw zostały przygotowane przez podmiot trzeci, mają charakter poglądowy i nie stanowią prawnie wiążącej oferty BMW. BMW nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość ani kompletność. Wskazówki dotyczące funkcjonowania programu „Mój elektryk” można uzyskać również na właściwych stronach rządowych, w tym na stronie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz u dealerów.