Dane techniczne BMW iX.
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 300 (408) |
Moment obrotowy w Nm | 700 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 300 (408) / 135 (184) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 700 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 20,9–17,8 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 516–602 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 67 7 |
4 | |
---|---|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. | 20,9 |
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % | 21 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 94,8 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 131 - 168 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 9:45 / 5:0 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 175 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:34 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 5 | 2 525 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 100 |
Ładowność w kg | 650 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 400 (544) |
Moment obrotowy w Nm | 765 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 400 (544) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 765 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4,6 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21–17,9 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 596–701 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 7 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 109,1 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 166 - 217 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:15 / 5:45 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 5 | 2 580 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 145 |
Ładowność w kg | 640 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 485 (659) 8 |
Moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 425 (578) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,8 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 250 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 23,6–20,6 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 518–600 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 69 7 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 108,9 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 146 - 183 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:15 / 5:45 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 5 | 2 655 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 160 |
Ładowność w kg | 580 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 240 (326) |
Moment obrotowy w Nm | 630 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 240 (326) / 102 (139) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 630 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 6,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21,4 - 19,4 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 403 - 435 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 67 7 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 74,1 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 102 - 133 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 (-) |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8,25 (-) |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 150 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:31 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 953 |
Szerokość w mm | 1 967 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 (1 118 / 1 112) |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 5 | 2 440 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 010 |
Ładowność w kg | 645 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500 - 1 750 |
Koła i opony BMW.
Opony naszych pojazdów poddajemy rygorystycznym testom z zastosowaniem nawet 50 różnych kryteriów jakości – znacznie więcej niż wymaga jednolity prawny obowiązek etykietowana opon obowiązujący na terenie całej UE. Tutaj można znaleźć wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisje CO2.
BMW iX xDrive60¹: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 596–701
¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i przygotowania temperatury.