DANE TECHNICZNE BMW i4 M50 xDRIVE GRAN COUPÉ.
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 210 (286) |
Moment obrotowy w Nm | 400 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | Napęd tylny |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 210 (286) / 80 (109) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 400 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 6 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 190 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 18,6–15,1 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 406–500 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 64 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 67,1 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 144 - 182 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 7:0 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 180 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:32 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Długość w mm | 4 783 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 852 |
Wysokość w mm | 1 448 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 073 |
Rozstaw osi w mm | 2 856 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 075 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 555 |
Ładowność w kg | 555 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 1 600 / 75 |
Pojemność bagażnika w l | 470–1 290 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 250 (340) |
Moment obrotowy w Nm | 430 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | Napęd tylny |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 250 (340) / 105 (143) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 430 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,6 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 190 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 18,6–15,4 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 491–600 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 67 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 81,3 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 154 - 197 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Długość w mm | 4 783 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 852 |
Wysokość w mm | 1 448 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 073 |
Rozstaw osi w mm | 2 856 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 125 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 605 |
Ładowność w kg | 555 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 1 600 / 75 |
Pojemność bagażnika w l | 470–1 290 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 295 (401) |
Moment obrotowy w Nm | 600 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 295 (401) / 125 (170) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 600 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 19,8–16,7 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 459–546 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 81,1 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 149 - 185 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Długość w mm | 4 783 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 852 |
Wysokość w mm | 1 448 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 073 |
Rozstaw osi w mm | 2 856 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 260 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 740 |
Ładowność w kg | 555 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 1 600 / 75 |
Pojemność bagażnika w l | 470–1 290 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 400 (544) |
Moment obrotowy w Nm | 795 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 400 (544) / 125 (170) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 795 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,9 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 225 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21,9–17,8 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 416–515 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 81,1 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 135 - 173 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Długość w mm | 4 783 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 852 |
Wysokość w mm | 1 448 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 073 |
Rozstaw osi w mm | 2 856 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 290 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 735 |
Ładowność w kg | 520 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 1 600 / 75 |
Pojemność bagażnika w l | 470–1 290 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂.
BMW i4 M50 xDrive[1]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 416–515
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.