Dane techniczne BMW iX M70 xDrive.
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 300 (408) |
Moment obrotowy w Nm | 700 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 300 (408) / 135 (184) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 700 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 20,9–17,8 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 516–602 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 67 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 94,8 |
---|---|
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 9:45 / 5:0 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 175 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:34 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 525 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 100 |
Ładowność w kg | 650 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 400 (544) |
Moment obrotowy w Nm | 765 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 400 (544) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 765 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4,6 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21–17,9 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 596–701 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 109,1 |
---|---|
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:15 / 5:45 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 580 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 145 |
Ładowność w kg | 640 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 485 (659) 7 |
Moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 425 (578) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,8 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 250 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 23,6–20,6 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 518–600 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 69 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 108,9 |
---|---|
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:15 / 5:45 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 655 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 160 |
Ładowność w kg | 580 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisje CO2.
BMW iX M70 xDrive¹, ²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 23,6–20,6; zasięg elektryczny, WLTP w km: 518–600
¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i przygotowania temperatury.
² Wstępne, jeszcze oficjalnie niepotwierdzone wartości.