BMW XM: DANE TECHNICZNE.
Typ napędu | Benzynowy – Hybryda plug-in |
---|---|
Moc w kW (KM) | 350 (476) 3 |
Moment obrotowy w Nm | 700 3 |
Skrzynia biegów | 8-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Cylindry | 6 |
---|---|
Pojemność w cm³ | 2 998 |
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min | 230 (313) / 5 000 - 6 500 |
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min | 450 / 1 750 - 4 700 |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 145 (197) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 280 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h | 250 |
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 140 |
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 6 | 1,7–1,4 |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 6 | 37–32 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 6 | 32,2–31,7 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 7 | 78–83 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 71 11 |
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min | 83 / 3 750 11 |
Pojemność akumulatora w kWh | 25,7 |
---|---|
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 7,4 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 4:30 |
5 110 mm | |
2 005 mm | |
1 755 mm | |
Długość w mm | 5 110 |
---|---|
Szerokość w mm | 2 005 |
Wysokość w mm | 1 755 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 235 |
Rozstaw osi w mm | 3 105 |
Masa własna pojazdu w kg 9 | 2 695 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 220 |
Ładowność w kg | 600 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 10 | 2 700 / 140 |
Pojemność bagażnika w l | 527–1 820 |
Pojemność zbiornika w l | 69 |
Typ napędu | Benzynowy – Hybryda plug-in |
---|---|
Moc w kW (KM) | 550 (748) 3 |
Moment obrotowy w Nm | 1 000 3 |
Skrzynia biegów | 8-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Cylindry | 8 |
---|---|
Pojemność w cm³ | 4 395 |
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min | 430 (585) / 5 600 - 6 500 |
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min | 750 / 1 800 - 5 400 |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 145 (197) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 280 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,8 |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h | 250 |
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 140 |
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 6 | 2–1,7 |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 6 | 45–37 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 6 | 33,5–32,7 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 7 | 76–81 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 73 11 |
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min | 92 / 3 750 11 |
Pojemność akumulatora w kWh | 25,7 |
---|---|
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 7,4 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 4:30 |
5 110 mm | |
2 005 mm | |
1 755 mm | |
Długość w mm | 5 110 |
---|---|
Szerokość w mm | 2 005 |
Wysokość w mm | 1 755 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 235 |
Rozstaw osi w mm | 3 105 |
Masa własna pojazdu w kg 9 | 2 795 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 300 |
Ładowność w kg | 580 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 10 | 2 700 / 140 |
Pojemność bagażnika w l | 527–1 820 |
Pojemność zbiornika w l | 69 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂
BMW XM[1] [4] [5]:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,9–1,5
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 43–35
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 33,6–32,5
BMW XM 50e[1] [4] [5]:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,7
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 37–30
Zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 32,2–31,5
BMW XM Label Red[1] [4] [5]:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 2,0–1,6
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 45-35
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 33,5–32,5
*W przypadku hybrydy plug-in: przy temperaturach poniżej 0°C w pełni elektryczny napęd jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
**Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.