BMW M3 CS

BMW M3 CS

Wyścigowa radość z jazdy

BMW M3 CS wnosi jeszcze większą intensywność do wyścigowego uroku charakterystycznego dla modeli BMW M3. Inteligentna lekka konstrukcja z dużą liczbą komponentów z włókna węglowego, zwiększona moc silnika, specjalnie dobrane ustawienia podwozia, ekskluzywne elementy konstrukcyjne i specyfikacja precyzyjnie dopracowana, aby zapewnić ekscytujące wrażenia z jazdy na torze, zapewniają temu specjalnemu modelowi najwyższą pozycję wśród Wysokowydajne sedany BMW M. Dla purystycznego i fascynującego uczucia M na każdym kilometrze.

Read more
BMW M3 CSWyścigowa radość z jazdy

5 FAKTÓW O M3 CS

  • 01 Maks. Moc wyjściowa: 405 kW (550 KM)
  • 02 0-100 km/h w 3,4 sekundy
  • 03 Maksymalna przyczepność dzięki M xDrive
  • 04 Specyficzne zawieszenie CS i lekka konstrukcja
  • 05 Cechy charakterystyczne dla CS

FASCYNUJĄCA WYDAJNOŚĆ

Wyeksponowane powierzchnie z włókna węglowego i czerwone linie konturowe: BMW M3 CS od razu podkreśla swój ostrzejszy charakter serią indywidualnych elementów stylistycznych.
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS
M3 CS

WYSOKIE OBROTY, MAKSYMALNA MOC

Silnik M3 CS

6-cylindrowy rzędowy silnik M TwinPower Turbo charakteryzuje się doskonałym dostarczaniem mocy i charakterystycznym dźwiękiem M.
Zespół został udoskonalony i zapewnia wyjątkową moc szczytową 405 kW (550 KM), czyli o 30 kW (40 KM) więcej w porównaniu z modelami Competition.
Korekty polegały przede wszystkim na zwiększeniu maksymalnego ciśnienia doładowania dwóch turbosprężarek typu mono-scroll z 1,7 do 2,1 bara oraz wprowadzeniu pewnych specyficznych dla modelu poprawek w zarządzaniu silnikiem. Maksymalny moment obrotowy wynosi 650 Nm

Opcjonalna lekka kolumna M Precision w kolorze srebrnoszarym służy do stabilizacji pojazdu i imponującej poprawy dynamiki jazdy.


 

STWORZONY Z MYŚLĄ O DYNAMICE JAZDY

Sylwetka M3 CS

Obszerne, specyficzne dla modelu lekkie środki konstrukcyjne odgrywają główną rolę w kształtowaniu osiągów i ekskluzywnego charakteru BMW M3 CS. Kluczowe znaczenie ma tu zastosowanie komponentów wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Oprócz dachu z włókna węglowego, ten model z edycji specjalnej wykorzystuje ten lekki, zaawansowany technologicznie materiał na maskę, przedni spojler, przednie wloty powietrza, obudowy lusterek zewnętrznych, tylny dyfuzor i tylny spojler. Co więcej, pod karbonową skorupą BMW M3 CS kryje zoptymalizowane podzespoły zapewniające jeszcze lepsze właściwości jezdne: indywidualnie dostrojona kinematyka osi i indywidualne ustawienia pochylenia kół, amortyzatory, sprężyny pomocnicze i stabilizatory służą do optymalizacji precyzji kierowania, przenoszenia kontroli bocznej siły podczas pokonywania zakrętów, reakcja sprężyny i tłumienia oraz położenie koła.

EKSKLUZYWNE LEKKIE WNĘTRZE

Wnętrze M3 CS

Kokpit samochodu sportowego zaprojektowany z myślą o skoncentrowanej przyjemności z jazdy i maksymalnych osiągach: kierowca i pasażer z przodu są standardowo witani przez lekkie kubełkowe fotele M z włókna węglowego w charakterystycznym dla modelu stylu. Ich czarno-czerwone dwukolorowe wykończenie powtarza się na dwóch tylnych siedzeniach sedana.
Kolejną atrakcją jest lekka konsola środkowa z czerwonym napisem „CS” z włókna węglowego. Standardowe wyposażenie BMW M3 CS obejmuje również pasy bezpieczeństwa M z tkanymi paskami w kolorach BMW M, listwy progowe z napisem „M3 CS”, podsufitkę w kolorze antracytu, listwy ozdobne wnętrza z wykończeniem z włókna węglowego oraz Kierownica M Alcantara z łopatkami zmiany biegów z CFRP i czerwonym znacznikiem środka.

M3 CS
M3 CS Przód
M3 CS

BMW M3 CS: zużycie paliwa i emisja CO2

  • BMW M3 CS: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 10,4 - 10,2 Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 234 - 229
  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. wartości NEDC w certyfikatach zgodności WE nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie: https://www.bmw.com/wltp