Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
BMW M3 CS
Wyścigowa radość z jazdy
BMW M3 CS wnosi jeszcze większą intensywność do wyścigowego uroku charakterystycznego dla modeli BMW M3. Inteligentna lekka konstrukcja z dużą liczbą komponentów z włókna węglowego, zwiększona moc silnika, specjalnie dobrane ustawienia podwozia, ekskluzywne elementy konstrukcyjne i specyfikacja precyzyjnie dopracowana, aby zapewnić ekscytujące wrażenia z jazdy na torze, zapewniają temu specjalnemu modelowi najwyższą pozycję wśród Wysokowydajne sedany BMW M. Dla purystycznego i fascynującego uczucia M na każdym kilometrze.
BMW M3 CS wnosi jeszcze większą intensywność do wyścigowego uroku charakterystycznego dla modeli BMW M3. Inteligentna lekka konstrukcja z dużą liczbą komponentów z włókna węglowego, zwiększona moc silnika, specjalnie dobrane ustawienia podwozia, ekskluzywne elementy konstrukcyjne i specyfikacja precyzyjnie dopracowana, aby zapewnić ekscytujące wrażenia z jazdy na torze, zapewniają temu specjalnemu modelowi najwyższą pozycję wśród Wysokowydajne sedany BMW M. Dla purystycznego i fascynującego uczucia M na każdym kilometrze.
5 FAKTÓW O M3 CS
- 01 Maks. Moc wyjściowa: 405 kW (550 KM)
- 02 0-100 km/h w 3,4 sekundy
- 03 Maksymalna przyczepność dzięki M xDrive
- 04 Specyficzne zawieszenie CS i lekka konstrukcja
- 05 Cechy charakterystyczne dla CS
FASCYNUJĄCA WYDAJNOŚĆ
550 KM
rozwijane przez 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo w BMW M3 CS.
WYSOKIE OBROTY, MAKSYMALNA MOC
6-cylindrowy rzędowy silnik M TwinPower Turbo charakteryzuje się doskonałym dostarczaniem mocy i charakterystycznym dźwiękiem M.
Zespół został udoskonalony i zapewnia wyjątkową moc szczytową 405 kW (550 KM), czyli o 30 kW (40 KM) więcej w porównaniu z modelami Competition.
Korekty polegały przede wszystkim na zwiększeniu maksymalnego ciśnienia doładowania dwóch turbosprężarek typu mono-scroll z 1,7 do 2,1 bara oraz wprowadzeniu pewnych specyficznych dla modelu poprawek w zarządzaniu silnikiem. Maksymalny moment obrotowy wynosi 650 Nm
Opcjonalna lekka kolumna M Precision w kolorze srebrnoszarym służy do stabilizacji pojazdu i imponującej poprawy dynamiki jazdy.
STWORZONY Z MYŚLĄ O DYNAMICE JAZDY
Obszerne, specyficzne dla modelu lekkie środki konstrukcyjne odgrywają główną rolę w kształtowaniu osiągów i ekskluzywnego charakteru BMW M3 CS. Kluczowe znaczenie ma tu zastosowanie komponentów wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Oprócz dachu z włókna węglowego, ten model z edycji specjalnej wykorzystuje ten lekki, zaawansowany technologicznie materiał na maskę, przedni spojler, przednie wloty powietrza, obudowy lusterek zewnętrznych, tylny dyfuzor i tylny spojler. Co więcej, pod karbonową skorupą BMW M3 CS kryje zoptymalizowane podzespoły zapewniające jeszcze lepsze właściwości jezdne: indywidualnie dostrojona kinematyka osi i indywidualne ustawienia pochylenia kół, amortyzatory, sprężyny pomocnicze i stabilizatory służą do optymalizacji precyzji kierowania, przenoszenia kontroli bocznej siły podczas pokonywania zakrętów, reakcja sprężyny i tłumienia oraz położenie koła.
EKSKLUZYWNE LEKKIE WNĘTRZE
Kokpit samochodu sportowego zaprojektowany z myślą o skoncentrowanej przyjemności z jazdy i maksymalnych osiągach: kierowca i pasażer z przodu są standardowo witani przez lekkie kubełkowe fotele M z włókna węglowego w charakterystycznym dla modelu stylu. Ich czarno-czerwone dwukolorowe wykończenie powtarza się na dwóch tylnych siedzeniach sedana.
Kolejną atrakcją jest lekka konsola środkowa z czerwonym napisem „CS” z włókna węglowego. Standardowe wyposażenie BMW M3 CS obejmuje również pasy bezpieczeństwa M z tkanymi paskami w kolorach BMW M, listwy progowe z napisem „M3 CS”, podsufitkę w kolorze antracytu, listwy ozdobne wnętrza z wykończeniem z włókna węglowego oraz Kierownica M Alcantara z łopatkami zmiany biegów z CFRP i czerwonym znacznikiem środka.
BMW M3 CS: zużycie paliwa i emisja CO2
- BMW M3 CS: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 10,4 - 10,2 Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 234 - 229
- Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. wartości NEDC w certyfikatach zgodności WE nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie: https://www.bmw.com/wltp