Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
THE NEW XM 50E
REWOLUCJA W NOWEJ ODSŁONIE
BMW XM 50e łączy w sobie wyrazisty styl, luksusowy komfort i doskonałe osiągi. Mocny napęd hybrydowy typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem benzynowym M TwinPower Turbo zapewnia imponującą dynamikę z imponującą wydajnością. Dzięki mocy systemowej 350 kW (475 KM) i maksymalnemu momentowi obrotowym 700 Nm, BMW XM 50e pokazuje moc, jaką zawiera już od pierwszego metra. Czarne detale o wysokim połysku i czarny pasek akcentujący tworzą przyciągające wzrok kontrasty z farbą.
BMW XM 50e:
Łączne zużycie paliwa w l/100 km: 1,5-1,4* (WLTP); łączne zużycie energii w kWh/100 km: 34,0-32,5* (WLTP); łączna emisja CO2 w g/km: 35-31* (WLTP); zasięg energii elektrycznej w km: 84-76* (WLTP)
* Wstępne dane
BMW XM 50e łączy w sobie wyrazisty styl, luksusowy komfort i doskonałe osiągi. Mocny napęd hybrydowy typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem benzynowym M TwinPower Turbo zapewnia imponującą dynamikę z imponującą wydajnością. Dzięki mocy systemowej 350 kW (475 KM) i maksymalnemu momentowi obrotowym 700 Nm, BMW XM 50e pokazuje moc, jaką zawiera już od pierwszego metra. Czarne detale o wysokim połysku i czarny pasek akcentujący tworzą przyciągające wzrok kontrasty z farbą.
BMW XM 50e:
Łączne zużycie paliwa w l/100 km: 1,5-1,4* (WLTP); łączne zużycie energii w kWh/100 km: 34,0-32,5* (WLTP); łączna emisja CO2 w g/km: 35-31* (WLTP); zasięg energii elektrycznej w km: 84-76* (WLTP)
* Wstępne dane
5 MOCNYCH ZALET BMW XM 50E
- 01 6-cylindrowy silnik benzynowy rzędowy TwinPower Turbo M
- 02 Napęd BMW M HYBRID o mocy 350 kW (475 KM)
- 03 Od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy
- 04 8-biegowa skrzynia biegów M Steptronic Sport z modułem Drivelogic i hybrydowym
- 05 M xDrive ze sportowym mechanizmem różnicowym
SPORTOWA ELEGANCJA.
700 NM
momentu obrotowego rozwijanego przez system M HYBRID w BMW XM 50e. Składa się on z rzędowego 6-cylindrowego silnika benzynowego z technologią M TwinPower Turbo oraz silnika elektrycznego zintegrowanego z 8-biegową skrzynią biegów M Steptronic
POTĘŻNA WYDAJNOŚĆ.
Napęd hybrydowy plug-in o doskonałej mocy systemowej 350 kW (475 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm pokazuje swoją moc już od pierwszego metra. Precyzyjne połączenie silnika elektrycznego o mocy 145 kW (197 KM) z wysokowydajnym 6-cylindrowym silnikiem benzynowym zapewnia spontaniczne i wydajne dostarczanie mocy. Na przykład BMW XM 50e potrzebuje zaledwie 5,1 sekundy, aby przyspieszyć z postoju do 100 km/h.
PODŚWIETLANY GRILL M
Centralnym punktem przyciąga wzrok z przodu nerka BMW M umieszczona między reflektorami. Jego dwa elementy wyraźnie wyróżniają się na tle otaczających terenów. Charakteryzują się poziomymi prętami nerkowymi, które są typowe dla wysokowydajnych samochodów sportowych BMW M, oraz podwójną ramkę, która szczególnie podkreśla ich ośmiokątne kontury. Każda zewnętrzna rama wykończona jest w kolorze czarnym o wysokim połysku. Wnętrze zostało zaprojektowane jako oświetlenie konturowe z całkowicie zamkniętym i ostro wyprofilowanym pierścieniem świetlnym po raz pierwszy. Oświetlenie wytwarzane razem przez górne reflektory i oświetlenie konturowe nerki nadaje BMW XM 50e niepowtarzalny i jednocześnie ekstrawertyczny nocny design.
PODŚWIETLANA PODSUFITKA
Rzeźbiarska podsufitka z trójwymiarową pryzmatyczną strukturą, obramowaniem przypominającym passe-partout i oświetleniem ze 100 diod LED jest wyjątkowa. Różne projekty oświetlenia, takie jak scenariusz powitalny, są imponująco zainscenizowane przez nastrojowe światło otoczenia. W zależności od trybu jazdy i nastroju dobór kolorystyczny można dostosować do indywidualnych potrzeb.
M LOUNGE
Duże poczucie przestrzeni, wysokiej jakości materiały i ekstrawagancki design przekształcają tył BMW XM 50e w ekskluzywny salon M Lounge. Jednoczęściowe siedzisko i detale, takie jak konstrukcje w kształcie rombu w zagłówkach i szwach, zapewniają komfort i luksus. Wraz z rzeźbiarskim, pośrednio oświetlonym zagłówkiem, ciemnymi oknami i komfortowymi poduszkami powstaje nowe poczucie przestrzeni.
Zużycie paliwa i emisja CO2.
- BMW XM 50e: Łączone zużycie paliwa w l/100 km: 1,5-1,4* (WLTP); łączne zużycie energii w kWh/100 km: 34,0-32,5* (WLTP); łączna emisja CO2 w g/km: 35-31* (WLTP); zasięg energii elektrycznej w km: 84-76** (WLTP)
- Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
- * Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
- ** W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.