PYTANIA OGÓLNE

  • Czy ceny w wyszukiwarce samochodów BMW różnią się od cen u dealera?
  • Na czym polega funkcja ZAREZERWUJ?
  • Na czym polega funkcja ZAPYTAJ O OFERTĘ?
  • Czy otrzymam samochód z grafiki?
  • Jakie są dostępne możliwości kontaktu?
  • Co się stanie, jeśli mój samochód ulegnie uszkodzeniu po rezerwacji online a przed odbiorem?
  • Jak wyglądają zasady ochrony danych osobowych w wyszukiwarce samochodów BMW?

REZERWACJA I PŁATNOŚĆ

  • Jak przebiega proces rezerwacji online?
  • Jak przebiega płatność za rezerwację?
  • Na jak długo mogę zarezerwować samochód?
  • Co się w stanie w przypadku, gdy dealer nie potwierdzi rezerwacji?
  • Czy do zalogowania się w wyszukiwarce samochodów BMW można użyć istniejącego konta BMW?
  • Jak znaleźć swoją rezerwację?
  • Gdzie mogę zmienić swoje dane osobowe?
  • Czy mam dostęp do swojej faktury?
  • Czy można anulować rezerwację?
  • Jeśli zarezerwuję samochód online, czy mogę umówić się na jazdę próbną?
  • Gdzie mogę odbyć jazdę próbną zarezerwowanym samochodem?
  • Czy za dokonanie rezerwacji pobierana jest opłata?
  • Ile wynosi opłata rezerwacyjna?
  • W jaki sposób można opłacić rezerwację?
  • W jakich przypadkach karta kredytowa może zostać odrzucona?
  • Czy muszę kupić samochód po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej?
  • Czy mogę zmienić samochód na inny już po uregulowaniu opłaty rezerwacyjnej?
  • Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?
  • Czy opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona?
  • Prawo odstąpienia od umowy
  • Działania następcze