Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
PYTANIA OGÓLNE
Czy ceny w wyszukiwarce samochodów BMW różnią się od cen u dealera?
Aby uzyskać więcej informacji o cenie wybranego pojazdu, należy kontaktować się z odpowiednim Dealerem.
Na czym polega funkcja ZAREZERWUJ?
Rezerwacja z obowiązkiem opłaty oznacza rezerwację pojazdu online z zamiarem zakupu danego pojazdu u dealera. Opłata jest konieczna, aby pojazd został zarezerwowany do czasu zawarcia umowy. Opłata rezerwacyjna „blokuje” samochód do dnia finalizacji umowy - jednak dopiero po otrzymaniu jej potwierdzenia od Dealera, a także nie na dłużej niż 7 dni od daty potwierdzenia rezerwacji. W tym okresie nikt inny nie może zarezerwować tego samochodu za pośrednictwem platformy. Po sfinalizowaniu umowy pojazd zostanie usunięty z platformy i nie będzie już dostępny do sprzedaży. Po finalizacji umowy opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet płatności końcowej. Jeśli nie dojdzie do finalizacji umowy, opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona Rezerwującemu.
Na czym polega funkcja ZAPYTAJ O OFERTĘ?
„Zapytaj o ofertę” to niewiążące zapytanie kontaktowe. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących konkretnego pojazdu, można skorzystać z przycisku „Zapytaj o ofertę”, aby przekazać zapytanie bezpośrednio do odpowiedniego Dealera. Po otrzymaniu zapytania Dealer kontaktuje się z nadawcą wiadomości w najszybszym możliwym terminie.
Czy otrzymam samochód z grafiki?
Tak. Do sprzedaży wystawione są samochody, których wizualizacja prezentowana jest na grafikach - zastrzegamy jednak prawo drobnych różnic, wynikających na przykład z dostępności opcjonalnego wyposażenia (np. akcesoriów BMW M Performance Parts)
Jakie są dostępne możliwości kontaktu?
Z centrum obsługi klienta BMW można skontaktować się przez e-mail lub wysyłając prośbę o kontakt. Pytanie o samochód można też skierować bezpośrednio do dealera, u którego dostępny jest wybrany samochód (Informacja o Dealerze dostępna jest przy każdym samochodzie dostępnym na Platformie BMW Stock Locator)
Co się stanie, jeśli mój samochód ulegnie uszkodzeniu po rezerwacji online a przed odbiorem?
W kwestiach dotyczących uszkodzeń należy kontaktować się z odpowiednim dealerem.
Jak wyglądają zasady ochrony danych osobowych w wyszukiwarce samochodów BMW?
Zasady ochrony danych osobowych są dostępne pod tym linkiem:
REZERWACJA I PŁATNOŚĆ
Jak przebiega proces rezerwacji online?
Po wyborze modelu i kliknięciu przycisku „Przejdź do rezerwacji” następuje przekierowanie do strony umożliwiającej złożenie wniosku rezerwacyjnego wybranego pojazdu. W celu założenia rezerwacji konieczne będzie uiszczenie opłaty rezerwacyjnej oraz uzupełnienie danych (informacji o pozostawieniu samochodu w rozliczeniu, sposobie finansowania nowego samochodu, danych osobowych oraz szczegółów płatności). Po sprawdzeniu poprawności danych w kroku "Podsumowanie", należy zapoznać się i zaakceptować warunki rezerwacji. Tylko po akceptacji warunków rezerwacji i uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej będzie możliwość przesłania wniosku o rezerwację do Dealera BMW. Po otrzymaniu rezerwacji online Dealer sprawdzi dostępność wybranego BMW oraz poprawność danych samochodu umieszczonych w wyszukiwarce samochodów BMW. W przypadku potwierdzenia dostępności samochodu i poprawności danych, Dealer potwierdzi rezerwację pocztą elektroniczną najpóźniej w terminie siedmiu [7] dni. Jednocześnie z potwierdzeniem rezerwacji Dealer kontaktuje się z użytkownikiem w celu zawarcia z nim umowy sprzedaży Pojazdu najpóźniej w terminie siedmiu [7] dni od dnia potwierdzenia rezerwacji.
Jak przebiega płatność za rezerwację?
Dokonując rezerwacji online, Użytkownik może wybrać płatność kartą kredytową i podać dane swojej karty. Opłata rezerwacyjna zostanie pobrana bezpośrednio z karty kredytowej wskazanej przez Użytkownika.
Na jak długo mogę zarezerwować samochód?
W przypadku potwierdzenia dostępności Pojazdu i poprawności danych Pojazdu Dealer potwierdzi Użytkownikowi rezerwację pocztą elektroniczną najpóźniej w terminie siedmiu [7] dni. Rezerwacja obowiązuje od momentu jej potwierdzenia Użytkownikowi. Jednocześnie z potwierdzeniem rezerwacji Dealer skontaktuje się z użytkownikiem w celu zawarcia z nim umowy sprzedaży Pojazdu najpóźniej w terminie siedmiu [7] dni od dnia potwierdzenia rezerwacji.
Co się w stanie w przypadku, gdy dealer nie potwierdzi rezerwacji?
W przypadku niepotwierdzenia rezerwacji, Dealer zwraca w całości wniesioną przez Użytkownika opłatę rezerwacyjną, a rezerwacja zostaje anulowana.
Czy do zalogowania się w wyszukiwarce samochodów BMW można użyć istniejącego konta BMW?
Tak. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do swoich rezerwacji, zapisanych ulubionych pojazdów i danych osobowych.
Jak znaleźć swoją rezerwację?
Aby uzyskać dostęp do dokonanej rezerwacji, należy zalogować się w portalu BMW, klikając opcję Login w prawym górnym rogu strony i przejść do zakładki "Rezerwacje".
Gdzie mogę zmienić swoje dane osobowe?
Dane osobowe można zmienić po zalogowaniu się na swoim koncie BMW.
Czy mam dostęp do swojej faktury?
Aby otrzymać informacje na temat faktury, należy skontaktować się ze swoim dealerem.
Czy można anulować rezerwację?
Tak, można anulować rezerwację, a opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona. W przypadku chęci anulowania rezerwacji, prosimy o kontakt z odpowiednim dealerem.
Jeśli zarezerwuję samochód online, czy mogę umówić się na jazdę próbną?
Tak. Po zarezerwowaniu pojazdu można umówić się na jazdę próbną u dealera.
Gdzie mogę odbyć jazdę próbną zarezerwowanym samochodem?
W punkcie dealerskim.
Czy za dokonanie rezerwacji pobierana jest opłata?
Tak. Aby zarezerwować pojazd, należy uiścić opłatę rezerwacyjną na rzecz Dealera.
Użytkownik jest zobowiązany do wniesienia wskazanej opłaty rezerwacyjnej z chwilą złożenia rezerwacji online. Po zarezerwowaniu pojazdu opłata zostanie zaliczona na poczet późniejszej płatności. Jeśli umowa nie dojdzie do skutku, zostanie ona zwrócona.
Ile wynosi opłata rezerwacyjna?
Wysokość opłaty rezerwacyjnej jest widoczna na Platformie przed złożeniem rezerwacji online.
W jaki sposób można opłacić rezerwację?
Obecnie opłatę rezerwacyjną można uregulować online przy użyciu karty kredytowej.
W jakich przypadkach karta kredytowa może zostać odrzucona?
Na rachunku nie ma wystarczających środków, Rachunek jest zamknięty, Upłynął termin ważności karty kredytowej, Płatność jest przeterminowana, Rachunek został oznaczony z powodu podejrzenia oszustwa.
Czy muszę kupić samochód po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej?
Nie. Rezerwacja nie jest warunkiem zakupu pojazdu, ale umożliwia „zablokowanie” pojazdu do czasu zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku zmiany zdania co do zakupu pojazdu należy skontaktować się z dealerem, aby niezwłocznie anulować rezerwację. Po anulowaniu rezerwacji zwracana jest kwota opłaty rezerwacyjnej.
Czy mogę zmienić samochód na inny już po uregulowaniu opłaty rezerwacyjnej?
Tak. W takim przypadku należy skontaktować się z dealerem, aby niezwłocznie anulować rezerwację. Po anulowaniu rezerwacji przez dealera opłata zostanie zwrócona i można będzie wybrać inny samochód z oferty. Więcej informacji o zamianie pojazdu na inny można uzyskać, kontaktując się z dealerem.
Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?
Tak. O fakturę należy poprosić swojego Dealera.
Czy opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona?
W przypadku anulowania rezerwacji kwota opłaty rezerwacyjnej zostanie zwrócona przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przy pierwotnej transakcji. Potwierdzenie rezygnacji przesyłane jest niezwłocznie po jego przetworzeniu.
Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w dowolnym czasie zgodnym z Warunkami Rezerwacji, które są konieczne do zaakceptowania podczas finalizacji procesu rezerwacji. Odstąpienie od umowy rezerwacyjnej możliwe jest tylko w sytuacji, w której nie została jeszcze podpisana umowa sprzedaży pojazdu wskazanego w rezerwacji. Warunki odstąpienia od umowy sprzedaży są regulowane zgonie z warunkami wskazanymi w podpisanej umowie sprzedaży i nie mają związku z warunkami umowy rezerwacyjnej. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze wyraźnego oświadczenia. W tym celu można wypełnić specjalny formularz lub złożyć inną jasną deklarację o odstąpieniu od umowy i przesłać ją do odpowiedniego dealera/sprzedawcy pocztą lub e-mailem. Każdy klient otrzymuje nazwę dealera, adres i (jeśli jest dostępny) adres e-mail przy dokonywaniu rezerwacji. Po otrzymaniu oświadczenia dealer niezwłocznie wysyła e-mail potwierdzający rezygnację. Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem zdefiniowanego okresu odstąpienia.
Działania następcze
Dealer dokonuje zwrotu pełnej kwoty opłaty rezerwacyjnej niezwłocznie po otrzymaniu powiadomienia o anulowaniu rezerwacji. Zwrot dokonywany jest przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inny sposób zwrotu. W żadnym przypadku klient nie jest obciążany żadnymi opłatami z tytułu dokonywanego zwrotu.