Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
BMW I VISION CIRCULAR
BMW i Vision Circular odzwierciedla plany BMW Group, aby stać się najbardziej zrównoważonym producentem indywidualnej mobilności premium. Cały proces projektowania, rozwoju i produkcji tego pojazdu został przeprowadzony zgodnie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym. Wizja ta przedstawia zapowiedź kompaktowego, w pełni elektrycznego samochodu, który w 2040 roku będzie ukierunkowany na zrównoważony rozwój i luksus.
ODKRYJ RADOŚĆ Z CYRKULARNOŚCI.
BMW i Vision Circular to samochód zoptymalizowany pod kątem zamkniętych cykli materiałowych dążący do osiągnięcia 100-procentowego odzysku materiałów i 100-procentowej zdolności do recyklingu. Podstawą do realizacji tej fascynującej wizji jest zastosowanie zasad Circular Design: Re:think, Re:duce, Re:use i Re:cycle.
RE:THINK. Wszystko co robimy, jest tworzone z myślą o cyrkularności.
RE:DUCE. Robimy więcej, zużywając mniej, gdzie tylko możemy.
RE:USE. Zwiększamy wartość naszych produktów, jak tylko możemy.
RE:CYCLE. Utrzymujemy zasobów w obiegu tak długo, jak to możliwe.
WIZJONERSKI DESIGN BMW i VISION CIRCULAR.
WIZJONERSKI DESIGN BMW i VISION CIRCULAR.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY WYGLĄDU ZEWNĘTRZNEGO BMW i VISION CIRCULAR.
Klasyczne ikony w nowej interpretacji – przód.
Nowa sylwetka BMW – widok z boku.
Monolityczny i nowoczesny – tył.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY STYLISTYKI BMW i VISION CIRCULAR W FILMIE.
Wygląd zewnętrzny charakteryzuje monolityczna stylistyka, klarowne powierzchnie i niewielka ilość elementów.
Koncepcja zrównoważonych materiałów opiera się na redukcji i wykorzystaniu materiałów wtórnych w nowej estetyce.
Klasyczne elementy stylistyczne BMW, takie jak atrapa chłodnicy i załamania słupków C (Hofmeister kink) występują tu w nowej interpretacji jako powierzchnie cyfrowe w duchu Circular Design.
Wizjonerskie brzmienie BMW i Vision Circular – stworzone przez BMW IconicSounds Electric i Hansa Zimmera.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY WNĘTRZA BMW i VISION CIRCULAR.
Wyznaczająca trendy estetyka materiałów.
Lewitująca forma jako inteligentny atrakcyjny element.
Prosty demontaż.
„Shy tech” nowej generacji.
ODKRYJ LUKSUSOWE WNĘTRZE BMW i VISION CIRCULAR.
Wnętrze reprezentuje nowoczesny luksus BMW: przestronność, która przy znacznie mniejszej liczbie komponentów, grup materiałowych i wykończeń powierzchni jest jednocześnie bardzo emocjonalna.
Koncepcja „Joyful Fusion” zakłada prosty demontaż elementów takich jak obręcze kół, siedzenia i deska rozdzielcza poprzez szybkozłącza.
Wizualną atrakcją jest nowo zdefiniowana deska rozdzielcza: unosząca się w powietrzu rzeźba w kształcie litery V z krystalicznym korpusem oprawionym w drewno.
Dzięki zastosowaniu „shy tech” wszystkie istotne informacje wyświetlane są na całej szerokości pojazdu w dolnej części przedniej szyby.