SILNIK I DANE TECHNICZNE BMW iX M60.
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 240 (326) |
Moment obrotowy w Nm | 630 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 240 (326) / 102 (139) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 630 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 6,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21,4–19,4 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 403–435 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 67 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 74,1 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 102 - 133 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:15 / 4:0 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 150 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:31 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 953 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 967 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 440 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 010 |
Ładowność w kg | 645 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 385 (523) |
Moment obrotowy w Nm | 765 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 385 (523) / 140 (190) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 765 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4,6 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21,3–19,5 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 587–632 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 108,8 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 145 - 196 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:0 / 6:15 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 953 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 967 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 585 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 145 |
Ładowność w kg | 635 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 455 (619) 7 |
Moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 397 (540) / 140 (190) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,8 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 250 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 24,7–21,9 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 500–565 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 69 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 108,6 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 145 - 175 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:0 / 6:15 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 696 mm | |
Długość w mm | 4 953 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 967 |
Wysokość w mm | 1 696 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 670 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 160 |
Ładowność w kg | 565 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 400 (544) |
Moment obrotowy w Nm | 765 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 400 (544) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 765 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4,6 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 22–17,9 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 562–701 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 109,6 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 168 - 217 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:15 / 5:45 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 580 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 145 |
Ładowność w kg | 580 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 485 (659) |
Moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 425 (578) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,8 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 250 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 23,6–20,6 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 518–600 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 69 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 109,6 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 152–182 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 11:0 / 5:15 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:35 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 655 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 160 |
Ładowność w kg | 580 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 300 (408) 7 |
Moment obrotowy w Nm | 700 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 300 (408) / 135 (184) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 700 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h | 200 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 21,9–17,8 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 490–603 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 67 6 |
Pojemność akumulatora w kWh | 96 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 131–166 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 9:45 / 5:0 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 175 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:34 |
4 965 mm | |
1 970 mm | |
1 695 mm | |
Długość w mm | 4 965 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 695 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 230 |
Rozstaw osi w mm | 3 000 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 525 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 100 |
Ładowność w kg | 650 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 500 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 500–1 750 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂
BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–22
Zasięg elektryczny w km: do 500–563
Emisja CO₂ w g/km: 0